10. Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter
Kongres organizowany jest w dniach 30.11 - 2.12.2015 w Hotelu Sheraton w Warszawie. Jest wyjątkowym wydarzeniem, skupiającym setki praktyków zarządzania projektami z całej Polski, a wśród prelegentów zobaczyć będzie można światowej klasy ekspertów zarządzania projektami, programami i portfelami projektów.
10. Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter odbędzie się w tym roku pod hasłem: 10 Years' Experience - Past, Present, Future.
Jubileuszowe wydarzenie zaplanowano na trzy dni pełne ciekawych wystąpień, case studies, najnowszych trendów i dyskusji. Dzięki znakomitym ekspertom, którzy wystąpią podczas Kongresu (niemal 30 prelekcji do wyboru), uczestnicy będą mieć dostęp do najlepszych praktyk zarządzania projektami na świecie, a podczas przerw, jubileuszowej gali i rozdania nagród w Konkursie Projekt Roku ed. 2015, również możliwość nawiązania profesjonalnych kontaktów i przeprowadzenia interesujących dyskusji. Trzeci dzień Kongresu dedykowany jest nauce w praktyce - uczestnicy mogą wybierać spośród siedmiu warsztatów prowadzonych przez ekspertów, w tym zagranicznych praktyków.
10. edycja Kongresu umożliwi uczestnikom wybór najciekawszych dla nich zagadnień spośród trzech, równolegle prowadzonych, ścieżek tematycznych:
* Trendy w zarządzaniu / Trends in management models
* Strategia vs Kultura / Strategy vs Culture
* Innowacje i wielkie projekty infrastrukturalne / Innovations and infrastructure complex projects.
Po szczegóły zapraszamy na stronę Kongresu: congresspmi.org.pl, gdzie dostępny jest również aktualny program wydarzenia, sylwetki prelegentów i formularz rejestracji.