14 mln Polkomtela

Przychody Polkometela w II kwartale 2008 roku wzrosły powyżej szacowanej na maksymalnie 10 proc. zwyżki całego rynku. Do końca 2008 roku operator komórkowy liczy na blisko 14 mln klientów - poinformował PAP Jarosław Bauc prezes Polkomtela.

Przychody Polkometela w II kwartale 2008 roku wzrosły powyżej szacowanej na maksymalnie 10 proc. zwyżki całego rynku. Do końca 2008 roku operator komórkowy liczy na blisko 14 mln klientów - poinformował PAP Jarosław Bauc prezes Polkomtela.

Na pytanie PAP o dynamikę wzrostu przychodów Polkomtela w II kwartale Bauc odpowiedział: "Prognozowaliśmy, że rynek wzrośnie w granicach do 10 proc., a nasza dynamika będzie nieco wyższa" - powiedział prezes. W pierwszym kwartale 2008 roku przychody operatora sieci Plus wzrosły o 10,9 proc., do 2,03 mld zł. Całoroczna prognoza zakłada ich wzrost powyżej szacowanej na 8-10 proc. zwyżki rynku. Bauc powiedział też, że na 30 lipca Polkomtel miał 13.686.546 klientów. "Na koniec 2008 roku powinniśmy mieć pod 14 mln klientów" - dodał.

Podczas konferencji prasowej Krzysztof Kilian, wiceprezes i dyrektor marketingu powiedział, że Polkomtel liczy na 300-400 tys. klientów nowej oferty Muzodajnia, czyli serwisu muzycznego, który umożliwia ściąganie plików muzycznych mp3 on-line przez telefon komórkowy. "Sądzimy, że w perspektywie 12 miesięcy będzie 300-400 tys. użytkowników tego serwisu" - powiedział Kilian. "W tej chwili, przy takim nasyceniu rynku, to co się robi to głównie ma na celu pozyskanie klientów konkurencji, a ten nasz produkt to produkt lojalnościowy" - dodał prezes Jarosław Bauc. Oferta, która będzie dostępna także dla klientów innych operatorów komórkowych, ma być dostępna od 4 sierpnia, a klienci mają płacić za dostęp do plików ryczałtowo, a zakup muzyki będzie średnio o ok. 20 razy tańszy niż w tradycyjnym sklepie.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bauc | PAP | Jarosław | Polkomtel SA | komórkowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »