2500 ubezpieczonych w mBanku

Już ponad 2,5 tys. Klientów mBanku - w okresie ostatnich ośmiu miesięcy - zakupiło polisy ubezpieczeń turystyczych oraz majątkowych, oferowane wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeń Generali T.U. SA.

Już ponad 2,5 tys. Klientów mBanku - w okresie ostatnich ośmiu miesięcy - zakupiło polisy ubezpieczeń turystyczych oraz majątkowych, oferowane wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeń Generali T.U. SA.

Obecnie mBank i Generali oferują wspólnie następujące ubezpieczenia:

- turystyczne,

- majątkowe (mieszkania, domu jednorodzinnego, domu w budowie),

- od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

"Sukces sprzedażowy polisy przez Internet w tak krótkim czasie - świadczy o tym, że klienci mBanku zaakceptowali ofertę Generali T.U. S.A., co nas bardzo cieszy. Mamy też nadzieję, że ten pozytywny trend utrzyma się w przyszłości. Fakt ten potwierdza również wzrost znaczenia Internetu jako kanału sprzedaży ubezpieczeń." - zaznacza Zygmunt Kostkiewicz, członek zarządu Generali.

Reklama

Niewątpliwą zaletą oferowanych produktów jest ich konkurencyjna cena, prosta konstrukcja, przejrzystość oraz pozbawiona zbędnych formalności, łatwa forma zawarcia umowy.

Klient po zapoznaniu się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia i wybraniu rodzaju polisy może sam ustalić jego parametry - sumę oraz warianty ubezpieczenia, a system wyliczy wysokość składki.

W ciągu 48 godzin od momentu zawarcia umowy, Klientowi zostaje wysłana polisa w formie papierowej, a ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od dnia następnego po opłaceniu składki.

Warto podkreślić, iż w mBanku możliwe jest zakupienie polisy dla osoby trzeciej, zatem Klienci mogą również zadbać o swych najbliższych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: polisy | ubezpieczenia | mBank | ubezpieczony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »