33 lata temu kupił dożywotni bilet lotniczy. "Najlepsza inwestycja w życiu"

Ponad 37 milionów kilometrów - to długość podróży lotniczej Toma Stukera, obywatela USA, który przed ponad 30 laty kupił dożywotni bilet na loty liniami United Airlines. “To najlepsza inwestycja w moim życiu” - zapewnił.

W 1990 roku trzecia największa linia lotnicza świata, United Airlines z siedzibą w Chicago, zaoferowała sprzedaż dożywotnich biletów lotniczych. Ich cena wynosiła 290 tys. dolarów (ponad 1 mln 180 tys. zł). Posiadacz takiego biletu ma prawo do realizowania dowolnej liczby lotów tymi liniami. 

Miliony kilometrów i sto krajów

Z oferty kupna dożywotniego biletu skorzystał Tom Stuker (69 lat), mieszkaniec New Jersey. W ciągu 33 lat, podczas 12 tysięcy lotów, mężczyzna pokonał amerykańskimi liniami ponad 37 milionów kilometrów i odwiedził sto krajów. United Airlines lata do ponad 370 portów lotniczych na całym świecie.

Reklama

W podróżach Stukerowi towarzyszyła żona. “Przeżyliśmy ponad 120 miesięcy miodowych” - zapewnił. Wspominał, że jeden z rejsów trwał 12 dni, podczas którego posiadacz dożywotniego biletu przesiadał się do kolejnych maszyn bez opuszczania terminalu lotniska. Tom Stuker jest stałym bywalcem linii i zna go również część pracowników. Mężczyzna ma swoje ulubione miejsce w samolocie - 1B - i często udaje mu się je zająć.

Inwestycja życia

Oceniając podjętą przed 33 laty decyzję mężczyzna zapewnia, że kupno dożywotniego biletu było "najlepszą inwestycją w życiu". I to nie tylko ze względu na możliwość podróżowania po całym świecie. "Dożywotnie loty” okazały się dobrym sposobem na poprawienie budżetu. Stuker brał udział w programie lojalnościowym i zbierał punkty za pokonane w powietrzu mile. Potem wymieniał mile na karty podarunkowe, z których korzystał albo je sprzedawał. Za zarobione pieniądze m.in. wyremontował swojemu bratu dom. 

Ze strony internetowej United Airlines dowiadujemy się, że pasażerowie linii lotniczych mają do dyspozycji bezpłatny, trzydaniowy posiłek “w tym przystawki, sałatkę i deser”, nowoczesny system rozrywki pokładowej z ofertą najnowszych hollywoodzkich filmów wraz z osobistymi urządzeniami do odtwarzania, a za dopłatą - satelitarne Wi-Fi, “dzięki któremu pasażerowie mogą pozostać w kontakcie ze światem”. Rocznie z usług linii korzysta ponad 311 milionów osób.

ew, Polsatnews

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bilety lotnicze | linie lotnicze | inwestycja | USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »