AGB Nielsen Polska: TVN znów wyprzedził Polsat

W dniach 17-23 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 19,4 proc., co oznacza ponad 78,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 18,3 proc., czyli wpływami rzędu 74,6 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 47,4 mln zł, czyli 11,6-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 34,8 mln zł, co daje niemal 8,6-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 13,1 mln zł. Oznacza to, że miała ona ponad 3,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 407,4 mln zł wobec 404,7 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklama | Polskie | Nielsen | TVN SA | telewizja | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »