Aster się rozwija

Aster City Cable, operator telewizji kablowej, chce w tym roku podwoić liczbę klientów cyfrowych usług (telewizji i telefonii) i zwiększyć liczbę abonentów internetu.

Aster City Cable, operator telewizji kablowej, chce w tym roku podwoić liczbę klientów cyfrowych usług (telewizji i telefonii) i zwiększyć liczbę abonentów internetu.

W grudniu 2005 r. miał prawie 280 tys. abonentów telewizji kablowej, 33 tys. użytkowników telewizji cyfrowej, 13 tys. abonentów telefonii cyfrowej i 65 tys. abonentów internetu. Według wiceprezes Joanny Pasynkiewicz, plan na ten rok zakłada wzrost w trzech ostatnich segmentach odpowiednio do: 60 tys., 40 tys. i 100 tys.

Wiceprezes poinformowała też, że tegoroczne inwestycje spółki w rozwój sieci mają sięgnąć ok. 75 mln złotych. Nie chciała zdradzić, czy i z kim firma prowadzi rozmowy o przejęciach.

- Wiadomo jednak powszechnie, że konsolidacja rynku jest nieunikniona. Na rynek ze swoją nową ofertą aktywnie wkracza Telekomunikacja Polska - powiedziała J. Pasynkiewicz.

Reklama

TP oferuje swym klientom telewizję w technologii ADSL, czyli tzw. wideostradę.

Urszula Zielińska

Parkiet
Dowiedz się więcej na temat: Aster | Astra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »