Awaria w ING Banku Śląskim. "Problemy z płatnościami kartami"
Z informacji przekazanych przez ING Bank Śląski wynika, że użytkownicy instytucji finansowej mają problemy z działaniem Mojego ING, ING Business i płatnościami. Awaria systemów w ING Banku Śląskim, a tym samym utrudnienia dla jego klientów, występują od godz. 16.
"Od 16:00 zmagamy się z awarią naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem" - wyjaśnił bank w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie internetowej, wskazując, że problemy dotyczą Mojego ING, ING Business i płatności.
ING Bank Śląski poinformował na swojej stronie internetowej o problemach z działaniem Mojego ING, ING Business i płatnościami. Bank wskazał, że w przypadku Mojego ING mogą nie działać niektóre funkcje, ale wciąż można zalogować się i podejrzeć stan konta lub wysłać przelewy.
"Piątek 13. niestety dopadł i nas. Aktualnie nasza bankowość internetowa i mobilna działają w ograniczonym zakresie (można wykonać przelew i sprawdzić saldo). Mogą występować problemy z płatnościami kartami. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność naszych systemów. Przepraszamy Was" - czytamy w poście opublikowanym w mediach społecznościowych banku.
Może nie działać logowanie do ING Business oraz płatności kartami - płatności w sklepach (powyżej kwoty wymagającej potwierdzenia), wypłaty z bankomatów i płatności kartami w internecie z zabezpieczeniem 3D Secure. Mogą nie działać także płatności BLIKIEM - dodano na stronie internetowej.
"Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu" - zapewnił bank przepraszając za utrudnienia.
Jak donosi Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, użytkownicy raportują o problemach z serwisem ING Bank. 72 proc. zgłoszonych awarii dotyczy bankowości mobilnej, 23 proc. bankowości online, a 5 proc. przelewów. Pierwsze raporty o utrudnieniach pojawiły się na tej stronie około godz. 15.30. Najwięcej awarii zgłoszono po godz. 16.