Awaria w popularnym banku. Klienci nie mieli dostępu do swoich pieniędzy przez kilka godzin
Klienci jednego z największych banków w Polsce przez kilka godzin mieli problem z dostępem do bankowości mobilnej. Bank Millennium próbował naprawić usterkę, która pojawiła się po godz. 11 i nie pozwalała zalogować się na konto w bankowości mobilnej. Klienci banku Millenium, który przed godz. 15 poinformował o naprawieniu usterki, podkreślali, że trwająca przez kilka godzin awaria uniemożliwiała im dostęp do pieniędzy. Choć usterkę naprawiono, to wielu z nich zwracało uwagę na brak informacji, kiedy dojdzie do jej usunięcia.
Jak donosi Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, problemy z dostępem do aplikacji Millenium zaczęły występować po godz. 11. Użytkownicy wskazywali, że przez ponad 3 godziny nie mogli zalogować się do aplikacji, co uniemożliwiało im dokonywanie przelewów. O godz. 14:30 problemy ciągle zgłaszało kilkaset osób. Niecałe pół godziny później bank poinformował o usunięciu awarii.
Bank Millennium poinformował o trwającej awarii w mediach społecznościowych. "Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - czytamy w poście, który po godz. 11:30 został zamieszczony na platformie X.