Barbara Stanisławczyk: Chcemy, by w tym roku powstało Polskie Radio Sport

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk podkreśliła, że w ciągu minionego roku spółka intensywnie rozwijała swą działalność w internecie. Jak wyjaśniła w radiowej Jedynce, te działania dotyczyły zarówno internetu szerokopasmowego, jak i aplikacji Polskiego Radia na smartfony i urządzenia mobilne.

- Tworzyliśmy kanały tematyczne - mówiła Stanisławczyk, dodając, że w tym roku Polskie Radio szykuje niespodziankę między innymi dla miłośników sportu. - W tym roku chcemy, żeby powstał nowy kanał - Polskie Radio Sport, a także multimedialny podręcznik do historii i wiele innych projektów, które są realizowane w internecie i systemie cyfrowym - powiedziała.

Prezes Polskiego Radia zaznaczyła również, że przeniesienie radiowej Czwórki do internetu wpłynęło na dobry rozwój tej anteny. - Były obawy i nawet oskarżenia o to, że likwidujemy Czwórkę. Otóż Czwórka ma się bardzo dobrze w internecie. Trafiła na swojego odbiorcę, a również na sposób dotarcia do tegoż odbiorcy - wyjaśniła.

Reklama

Barbara Stanisławczyk dodała, że traktuje Polskie Radio jako instytucję kultury. - Radio powinno żyć również poza antenami - tłumaczyła prezes, podkreślając między innymi znaczenie Agencji Muzycznej Polskiego Radia dla działalności artystycznej.

Pobierz za darmo program PIT 2016

IAR/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »