Beata Ryczkowska w Stopklatce TV

Od połowy lipca nową dyrektor programową Stopklatki TV, bezpłatnego naziemnego kanału filmowego, należącego do Kino Polska TV S.A. i Agora S.A., jest Beata Ryczkowska. Jej poprzednik, Wawrzyniec Brach, przechodzi zaś do Filmbox International.

Beata Ryczkowska zdobyła wieloletnie doświadczenie w branży telewizyjnej i filmowej, przede wszystkim jako dyrektor programowa CANAL+ i platformy CYFRA+ (w latach 2002-2012). Brała udział w tworzeniu kanałów premium CANAL+, CANAL+ Film i CANAL+ Sport oraz ich dalszych multipleksów. Współtworzyła i nadzorowała również strategie kanałów tematycznych ale kino+, Planete+, TeleToon+, MiniMini+, kuchnia+ i DOMO+. Jest również koproducentem wielu polskich filmów fabularnych i seriali, a także wieloletnią członkinią Polskiej Akademii Filmowej. Stopklatka TV to dla mnie dobrze znany świat, ale i interesująca nowość - komentuje swoje nowe zadania Ryczkowska. - Z jednej strony od wielu lat programuję między innymi kanały filmowe, z drugiej mówimy tu o pierwszym takim kanale naziemnym. Mamy duży zasięg, ale musimy zmierzyć się z bogatą ofertą filmową wszystkich stacji.

Reklama

Wawrzyniec Brach, dotychczasowy dyrektor programowy stacji, przechodzi do Filmbox International Ltd., spółki należącej do Grupy Kino Polska TV. Jako Content Manager będzie odpowiedzialny za koordynowanie programmingu kanałów filmowych FilmBox w Polsce i na rynkach zagranicznych. Wawrzyniec Brach był pierwszym dyrektorem programowym Stopklatki TV, nadającej od marca 2014 r. Współtworzenie nowego kanału od podstaw było niepowtarzalnym doświadczeniem - podsumowuje Brach. - Ale zarządzanie treściami całego portfolio kanałów na kilkunastu rynkach jest równie wielkim wyzwaniem.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Agora SA | Stopklatka TV | dyrektor | Kino Polska TV S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »