Biedronka radzi użyć karty Moja Biedronka. Wybierz z puli 4000, a dostarczą ci w 2 godziny
Biedronka postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie lubią robić zakupów stacjonarnie i uruchomiła swój sklep internetowy. Na stronie zakupy.biedronka.pl można wybierać spośród 4 tys. produktów, które zostaną dostarczone pod drzwi kupujących przez kurierów firmy Glovo.
Biedronka wzmacnia swoją pozycję w handlu internetowym. Przypomnijmy, że sieć posiada e-sklep Biedronka Home, w którym oferuje niespożywcze artykuły do domu. Teraz detalista idzie o krok dalej i uruchamia e-sklep, w którym produkty spożywcze można kupić.
E-sklep spożywczy Biedronki został uruchomiony we współpracy z platformą Glovo. Klienci będą mogli składać zamówienia na produkty dostarczane bezpośrednio pod drzwi. Biedronka wprowadziła możliwość planowania dostawy nawet na 4 dni do przodu. Jednak największym zaskoczeniem jest czas dostawy, który, jak zapewnia sieć, w "najszybszym" wariancie wyniesie dwie godziny.
Biedronka podkreśla, że jedną z najważniejszych nowości jest to, że klienci będą mieli dostęp do promocji, które wcześniej były niedostępne online.
Na początek nowa usługa Biedronki będzie dostępna w większości dzielnic Warszawy. Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00-22:00, a minimalna wartość dowozu wynosi 249 zł. W przypadku braku danego produktu w sklepie, gdzie kompletowane będzie zamówienie, pojawi się opcja zmiany brakującego towaru na odpowiednik.
Cena usługi zależy od wartości zakupów. 19,99 zł kosztuje dostawa tego samego dnia, a 14,99 zł zapłacimy za dostarczenie produktów o łącznej wartości od 249 zł do 349,99 zł. Jeżeli wartość zakupów przekroczy 500 zł, dostawa będzie darmowa.
- Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka - mówi Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka. Dodaje, że dzięki takiemu rozwiązaniu klienci będą mieli dostęp do "wydajnego silnika promocyjnego".
Sieć sklepów należąca do portugalskiej spółki Jerónimo Martins podkreśla, że dzięki nowej usłudze klienci będą mieli dostęp do "szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji". Łącznie w ofercie ma znaleźć się ok. 4 tys. artykułów.
Co konkretnie będzie można kupić w e-sklepie spożywczym? "Około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 produktów mrożonych, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 owoców, prawie 160 dań gotowych a także ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski" - czytamy w komunikacie Biedronki.
Asortyment jest jednak znacznie szerszy. "Dodatkowo online sieć oferuje ponad 200 produktów dla domu, w tym chemię domową, 150 dla dzieci i ponad 120 dla zwierząt, a także pół tysiąca produktów drogeryjnych" - podkreśla Biedronka.