Biedronka radzi użyć karty Moja Biedronka. Wybierz z puli 4000, a dostarczą ci w 2 godziny

Biedronka postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie lubią robić zakupów stacjonarnie i uruchomiła swój sklep internetowy. Na stronie zakupy.biedronka.pl można wybierać spośród 4 tys. produktów, które zostaną dostarczone pod drzwi kupujących przez kurierów firmy Glovo.

Biedronka wzmacnia swoją pozycję w handlu internetowym. Przypomnijmy, że sieć posiada e-sklep Biedronka Home, w którym oferuje niespożywcze artykuły do domu. Teraz detalista idzie o krok dalej i uruchamia e-sklep, w którym produkty spożywcze można kupić.

Biedronka uruchamia nowy e-sklep. Kurier przyniesie produkty do domu

E-sklep spożywczy Biedronki został uruchomiony we współpracy z platformą Glovo. Klienci będą mogli składać zamówienia na produkty dostarczane bezpośrednio pod drzwi. Biedronka wprowadziła możliwość planowania dostawy nawet na 4 dni do przodu. Jednak największym zaskoczeniem jest czas dostawy, który, jak zapewnia sieć, w "najszybszym" wariancie wyniesie dwie godziny

Reklama

Biedronka podkreśla, że jedną z najważniejszych nowości jest to, że klienci będą mieli dostęp do promocji, które wcześniej były niedostępne online

Zakupy w Biedronce przez internet. Sieć zachęca, by korzystać z karty Moja Biedronka

Na początek nowa usługa Biedronki będzie dostępna w większości dzielnic Warszawy. Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00-22:00, a minimalna wartość dowozu wynosi 249 zł. W przypadku braku danego produktu w sklepie, gdzie kompletowane będzie zamówienie, pojawi się opcja zmiany brakującego towaru na odpowiednik.

Cena usługi zależy od wartości zakupów. 19,99 zł kosztuje dostawa tego samego dnia, a 14,99 zł zapłacimy za dostarczenie produktów o łącznej wartości od 249 zł do 349,99 zł. Jeżeli wartość zakupów przekroczy 500 zł, dostawa będzie darmowa

- Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka - mówi Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka. Dodaje, że dzięki takiemu rozwiązaniu klienci będą mieli dostęp do "wydajnego silnika promocyjnego". 

Internetowy sklep Biedronki. W ofercie łącznie 4 tys. produktów

Sieć sklepów należąca do portugalskiej spółki Jerónimo Martins podkreśla, że dzięki nowej usłudze klienci będą mieli dostęp do "szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji". Łącznie w ofercie ma znaleźć się ok. 4 tys. artykułów.

Co konkretnie będzie można kupić w e-sklepie spożywczym? "Około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 produktów mrożonych, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 owoców, prawie 160 dań gotowych a także ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski" - czytamy w komunikacie Biedronki. 

Asortyment jest jednak znacznie szerszy. "Dodatkowo online sieć oferuje ponad 200 produktów dla domu, w tym chemię domową, 150 dla dzieci i ponad 120 dla zwierząt, a także pół tysiąca produktów drogeryjnych" - podkreśla Biedronka.  

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | karta moja biedronka | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »