Biedronka z szybką ścieżką kariery. Od kasjera do menadżera w nieco ponad rok
Nowy program talentowy "Akcja Operacja" rusza w sieci Biedronka. To oferta szybkiej ścieżki zawodowej i dojście do stanowiska menadżera już w 14 miesięcy. Sieć płaci znacznie więcej niż na stanowisku kasjera, a daje także samochód służbowy i inne benefity.
Celem "Akcji Operacji" w sieciach Biedronka jest wewnętrzna sukcesja, a także pozyskanie z rynku przedsiębiorczych i ambitnych talentów. Sieć zapewnia, że 14 miesięcy wystarczy na wdrożenie w sklepie i innych działach oraz dojście do stanowiska menadżerskiego.
"Akcja Operacja!" to projekt, który wzmocni działania operacyjne sieci Biedronka i ma zapewnić wewnętrzną sukcesję oraz otworzyć sieć na talenty z zewnątrz. Biedronka poszukuje do pracy absolwentów studiów licencjackich lub magisterskich do kilku lat po ukończeniu studiów ze znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz prawem jazdy kat. B.
Kandydat musi wykazywać się umiejętnościami liderskimi, analitycznym myśleniem, przedsiębiorczością, odwagą i samodzielnością. W ramach programu możliwa będzie relokacja, dlatego kandydat powinien być również mobilny w obszarze kilku województw.
Sieć chce umożliwić kompleksowe poznanie biznesu i zakłada wdrożenie w sklepie oraz dziale logistyki lub łańcucha dostaw w ciągu 14 miesięcy.
Osoba, która tę pracę otrzyma, może liczyć na wynagrodzenie w wysokości 8500 zł brutto na umowie o pracę już od pierwszego dnia, ale także:
- samochód służbowy do użytku prywatnego z kartą paliwową,
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet ponad 20 benefitów, m.in. Multisport, dodatkowe e-kody na zakupy, dostęp do platformy well-beingowej Mindgram.
Jeronimo Martins gwarantuje uczestnikom objęcie roli menedżerskiej po 14 miesiącach i konkretną ścieżkę kariery dopasowaną do doświadczenia.
Biedronka rusza z rekrutacją w połowie stycznia 2025 roku, a cały proces rekrutacji chce zakończyć do 5 maja br. Do tego czasu kandydaci przejdą kilka etapów:
- Wypełnienie formularza aplikacyjnego;
- Udział w 60-minutowej grze rekrutacyjnej;
- Rozmowa online z działem HR regionalnym;
- Rozmowa online z działem HR centralnym;
- Panel rekrutacyjny.
W maju przewidziano onboarding w Warszawie, a więc 7-dniowe szkolenie z innymi uczestnikami programu i przedstawicielami różnych działów. Na potrzeby programu uruchomiona została kampania wewnętrzna do pracowników Biedronki. Dla nich sieć udostępnia wewnętrzny link rekrutacyjny.