BPN Poland - nowy globalny dom mediowy w ramach IPG
16 lipca 2012 r. IPG oficjalnie otwiera polski oddział nowej globalnej sieci domów mediowych. Brand Programming Network (BPN) reprezentuje rewolucyjnie nową ideę agencji odpowiadającą nowoczesnemu, ciągle zmieniającemu się światu mediów. Nowa agencja powstaje na bazie Brand Connection i będzie ona kierowana przez Artura Brandysiewicza, obecnego jej dyrektora.
BPN Poland łączy najlepsze cechy z dwóch światów - bliskość współpracy z klientem cechującą mniejsze agencje oraz zalety stojące za sieciowymi domami mediowymi. Oprócz dostępu do wszystkich światowych narzędzi i zasobów Mediabrands IPG, BPN Poland oferuje wyjątkową możliwość skorzystania z bardzo zróżnicowanych usług.
Jak podkreśla Marcin Dec, CEO Initiative w Polsce "BPN Poland to kolejny krok w rozwoju holdingu IPG w Polsce. BPN Poland, podobnie jak Brand Connection do tej pory, będzie korzystała z wiedzy i systemów Initiative. Jednocześnie, wraz z nową nazwą, BPN Poland zyskuje jeszcze pełniejszy niż dotychczas dostęp do wiedzy i doświadczenia zdobytych na innych rynkach, w szczególności w USA.".
Misją BPN Poland jest budowanie zaangażowania konsumentów przez programowanie obecności marki w kanałach komunikacji. Zmiany zachodzące na rynku mediów oraz ciągle rosnące natężenie treści w coraz większej liczbie kanałów komunikacji powodują, że decyzje dotyczące zarządzania marką wymagają nie tylko intensywniejszej uwagi niż do tej pory ale także spojrzenia na te kwestie w inny niż dotychczas sposób. Powinny one w większym stopniu uwzględniać wpływ mediów społecznościowych, ich relacje z klasycznymi kanałami ATL-owymi oraz szybkość zmian zachodzących wśród konsumentów. Patrząc z perspektywy konsumenta widzimy obraz współfunkcjonujacych i substytucyjnych korzyści zaspokajających coraz bardziej indywidualne potrzeby. Za podstawowe zadanie stojące przed domem mediowym należy uznać umiejętność zrozumienia tych dwóch światów oraz zdolność połączenia ich w jedną platformę komunikacji.: "BPN buduje uwagę odbiorców znajdując te unikatowe chwile, w których marka najskuteczniej i w najbardziej celowy sposób inwestuje swój marketingowy i mediowy kapitał" uważa Jose Antonio Espinosa, President International Brand Programming Network.
Artur Brandysiewicz powiedział: "Ta agencja będzie się charakteryzować jak żadna dotąd kreatywnością i zrozumieniem nowych możliwości, cyfrowych mediów, innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych przy równoczesnym zapewnieniu, że ciągle dostarczamy najlepszy mediowy produkt przez wnikliwe planowanie i agresywny zakup mediów".
BPN posiada obecnie biura w 13 krajach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, rozpoczyna działalność z ponad 200 klientami.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze