Brytyjskie sieci John Lewis i Waitrose przestają sprzedawać rosyjskie produkty

Brytyjscy detaliści John Lewis i Waitrose poinformowali, że po inwazji Rosji na Ukrainę nie będą już sprzedawać produktów wyprodukowanych w Rosji, poczynając od rosyjskiej wódki i składników do pizzy – informują wiadomoscihandlowe.pl.

Obie sieci, należące do John Lewis Partnership, współpracują również ze swoimi dostawcami w celu przeglądu produktów zawierających komponenty pochodzenia rosyjskiego.

Agencja Reuters zaznacza, że w ostatnim tygodniu inne brytyjskie supermarkety również przestały sprzedawać wódkę, która reklamuje się jako rosyjska.

John Lewis Partnership jest właścicielem i operatorem dwóch brytyjskich marek detalicznych — John Lewis i Waitrose.

Jak podaje firma, przedsiebiorstwo zatrudnia około 80 000 pracowników. John Lewis prowadzi 34 domów towarowych, z kolei pod szyldem Waitrose działa 331 sklepów w Anglii, Szkocji, Walii i na Wyspach Normandzkich.

Reklama

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Sprzedaż detaliczna w wielu kanałach obejmuje internetowy serwis spożywczy waitrose.com, a także specjalistyczne sklepy internetowe, w tym waitrosecellar.com z winem i waitroseflorist.com z roślinami i kwiatami.

wiadomoscihandlowe.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »