Budżet dzienny/budżet miesięczny

Budżet dzienny- to kwota jaką chcesz przeznaczyć na jeden dzień trwania kampanii. Ustalając budżet dzienny masz pewność, że kwota pozostająca na Twoim koncie nie zostanie "wyklinana" w ciągu jednego dnia. Dla przykładu jeśli stan Twojego konta wynosi 50 pln, a Ty ustawisz budżet dzienny na kwotę 5 pkt masz pewność, że w ciągu jednego dnia trwania kampanii cena kliknięć wyniesie maksymalnie 5 pkt. Zatem saldo twojego konta pozwoli Ci na co najmniej 10 dni trwania kampanii.

Budżet dzienny jest jednym z czynników, które bezpośrednio wpływają na częstotliwość i ilość wyświetleń Twojej reklamy. Jeśli chcesz, aby Twoja reklama była wyświetlana częściej zwiększ budżet dzienny.

Reklama


Budżet miesięczny - analogicznie do budżetu dziennego - to kwota jaką miesięcznie chcesz przeznaczyć na jeden miesiąc trwania kampanii.



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: budżet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »