Carrefour rezygnuje z reklam w TVP. Pogardliwe wypowiedzi o osobach LGBT nie odpowiadają wartościom firmy

Francuska sieć sklepów zrezygnowała oficjalnie z reklamowania się w mediach publicznych po tym, jak użytkowniczka Twittera wskazała, w jaki sposób wypowiadają się one o osobach LGBT. Do sprawy odniosła się francuska i polska centrala firmy - informują wiadomoscihandlowe.pl.

Użytkowniczka Twittera o pseudonimie Claire Underwood  rozpętała małą burzę. Zarzuciła sieci Carrefour, że jej wydatki reklamowe finansują nienawiść do osób LGBT wskazując, że na portalu tvp.info jednym z działów serwisu lub tagów było hasło "tęczowa zaraza".

Przedstawiciele sieci na doniesienia odnośnie do języka używanego przez TVP odpowiedzieli: "Witamy, te treści nie odzwierciedlają naszych wartości. Po zgłoszeniu zatrzymaliśmy bieżącą kampanię. Podwoimy naszą czujność z Carrefour Polska na te tematy."

Także polski oddział sieci Carrefour tłumaczył swoja decyzję. Reklamę przy kontrowersyjnych treściach Carrefour tłumaczył zautomatyzowanym trybem dodawania reklam na platformach VOD.

Reklama

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel Polska | Carrefour
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »