Reklama

Czy polskie produkty zagoszczą na indyjskich stołach?

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych chce, by polski miód, owoce i nabiał na stale zagościły na indyjskich stołach.

Jak czytamy w "Pulsie Biznesu", w marcu przedstawiciele agencji razem z ministrem rolnictwa Markiem Sawickim i polskimi przedsiębiorcami pojadą na targi do Agry. Będzie to już trzeci wyjazd, którego celem jest promocja polskiej żywności.

Agencja chce, by Indie dołączyły do krajów, które już otworzyły się na polskie produkty - na import polskich jabłek zgodziły się w ubiegłym roku Kanada i Wietnam.

Gazeta zauważa, że warto powalczyć o kubki smakowe mieszkańców Indii. Kraj ten importuje około 200 tysięcy ton jabłek rocznie, głównie ze Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii i Australii. Są one jednak bardzo drogie, a duża część własnej produkcji tych owoców się psuje, bo w kraju nie ma technologii ich przechowywania.

Reklama

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »