Czym skusić faceta?

Lawinowo rośnie zainteresowanie wydawców magazynami dla mężczyzn.

Obecnie rynek pism dla mężczyzn w Polsce jest dość ubogi, zdaniem analityków rynku prasy ma on duży potencjał. Obecnie trwa gospodarcza koniunktura i społeczeństwo się bogaci, dlatego rynek towarów luksusowych dynamicznie się powiększa, a magazyny lifestylowe są idealnym miejscem na ich reklamy.

Już do kiosków trafił miesięcznik "Futbol.pl" luksusowy magazyn który chce konkurować nie z prasą sportową ale z tytułami takimi jak "CKM", "Men's Health", "Logo" czy "Playboy". Oprócz tego pojawi się polska edycja motoryzacyjnego tytułu "Top Gear" a, wg nieoficjalnych informacji, kolejne "męskie" pismo planuje również Agora.

Reklama

Jak podaje "Rzeczpospolita", obecnie najlepiej sprzedaje się "CKM" - 89,5 tys. egzemplarzy zaraz za nim jest "Playboy"- 70,9 tys. egzemplarzy "Men's Health"- 68,3 tys. egz. (dane z I półrocza 2007 r.)

mz

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | facet | faceci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »