"Dziennik Gazeta Prawna": W TV więcej autopromocji

Telewizjom na polskiej koncesji łatwiej będzie konkurować z zagranicznymi - zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, żeby stacje mogły emitować dwa razy większą liczbę spotów autopromocyjnych niż obecnie. Regulator zamierza w ten sposób wyrównać szanse polskich nadawców w starciu z wieloma telewizjami zagranicznymi, których nie dotyczą ograniczenia.

Przedstawiciele telewizji zapewniają, że nie spowoduje to zalania ramówek autopromocjami.

Po zmianie przepisów w ciągu każdej godziny programu będzie się mogło pojawić 12 minut reklam i cztery minuty autopromocji.

Co ciekawe z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla "DGP" wynika, że ogólna liczba materiałów autopromocyjnych emitowanych w TVP1 i TVP2 oraz Polsacie i TVN spadła w tym roku w porównaniu z rokiem minionym.

Reklama

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »