Fiskus chce wiedzieć

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. wygrała przetarg na monitorowanie prasy, ogłoszony przez Ministerstwo Finansów. Fiskus chce wiedzieć, co pisze się i mówi na jego temat.

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. wygrała przetarg na monitorowanie prasy, ogłoszony przez Ministerstwo Finansów. Fiskus chce wiedzieć, co pisze się i mówi na jego temat.

Firma PRESS-SERVICE przez najbliższy rok będzie informować Ministerstwo Finansów o tym, co dzienniki ogólnopolskie oraz prasa regionalna i specjalistyczna napisały na temat samego Ministerstwa, ale również ludzi bezpośrednio związanych z resortem, budżetu państwa, podatków ceł itp. Kontrola publikacji odbywać się będzie codziennie, a fiskus będzie informowany drogą elektroniczną.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. to nowa, obowiązująca od tego roku nazwa Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej "Press-service", która ma precyzyjniej oddać charakter i zakres działalności firmy. Spółka zajmuje się wyszukiwaniem w różnych mediach informacji interesujących danego klienta. Monitoruje największą na rynku liczbę tytułów prasowych (prawie 550), oferuje monitoring internetu, radia i telewizji (stacje ogólnopolskie i regionalne).

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »