"Gazeta Wyborcza" w sierpniu straciła 12,4 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2011 roku o 12,4 proc. rok do roku i wyniosły 42,06 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w sierpniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 25,8 proc. mniej niż przed rokiem (6,6 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były o 6,8 proc. niższe (20,44 mln zł), a "Faktu" spadły o 2,7 proc. (14,04 mln zł).

"Super Express" zarobił natomiast rdr 89 proc. więcej (8,96 mln zł).

Łącznie w sierpniu 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 140 mln zł, co oznacza spadek o 4,2 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 3,1 proc. do 152,4 mln zł.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | 'Wyborcza' | gazet | wyborczego | wyborczej | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »