ID w ofercie UPC Polska

15 listopada 2012 roku kanał ID został dołączony do oferty operatora UPC Polska. Mogą go teraz oglądać wszyscy klienci Telewizji Cyfrowej UPC i tym samym kanał dociera obecnie do 6,3 mln abonentów w całej Polsce. Na dekoderach UPC kanał znajduje się na pozycji 113. (502. na dekoderach byłego Aster).

- ID jest obecnie najszerzej dystrybuowanym w Polsce kanałem z gatunku, który określamy jako "dokumenty z dreszczykiem" - mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA. - Od stycznia bieżącego roku dystrybucja ID wzrosła o 133 procent a programy na ID oglądają miesięcznie średnio 3 miliony widzów. Cieszymy się bardzo, że ID tak szybko zyskało sympatię widzów - dodaje Dobrzyński.

ID to prawdziwe historie zbudowane na tajemnicy, napięciu i dramaturgii oraz wszystkim, co nie pozwala widzom odejść od telewizora: na intrydze, namiętności, zemście, morderstwie, pieniądzach oraz pożądaniu. To intrygujące opowieści, przedstawiające osobiste relacje przyjaciół, rodzin oraz bliskich ofiar, dzięki którym widzowie będą mogli z bliska doświadczyć ich dramatu. Programy prezentowane na antenie ID przedstawiają wiele aspektów rozwiązywanych zagadek, począwszy od tego, co dzieje się w umysłach przestępców, przez pracę laboratoriów kryminalistycznych, po analizę systemu prawnego i zjawiska paranormalne. ID przedstawia także widzom najnowsze techniki śledcze oraz umożliwia wgląd w umysły przestępców, korzystając z wiedzy najbardziej uznanych na świecie ekspertów. ID to prawdziwe, zaskakujące historie i szokujące skandale, które trzymają w napięciu tak bardzo, że widz nie może spokojnie usiedzieć na swoim miejscu, dopóki prawda nie zostanie odkryta, a zagadka rozwiązana. To prawdziwe życie, jego dramaty i tajemnice.

Reklama

Jesień i zima tego roku na kanale ID upłyną pod znakiem zagadek, tajemnic i historii, które - choć nieprawdopodobne - wydarzyły się naprawdę. Wśród najważniejszych tytułów warto wymienić: "Póki śmierć ich nie rozłączy" oraz drugą serię "Tajemnic rezydencji". W pierwszej produkcji dr Wendy Walsh opisuje przypadki, w których szczęśliwe - wydawałoby się - małżeństwa kończą się tragedią zanim skończy się miesiąc miodowy. Drugi program, opowiada o dramatach rozgrywających się w luksusowych posiadłościach. W świat pełen intryg, wielkich pieniędzy i chciwości wprowadzi widzów Dominika Ostałowska - ambasadorka ID w Polsce.

Inne tytuły, które z pewnością przykują widzów do ID jeszcze w tym roku, to między innymi "Ukryte namiętności", spojrzenie na najmroczniejszą stronę miłości, "Wampir z Sacramento", program przedstawiający mroczną i ponurą historię Richarda Trentona Chase'a, szaleńca, grasującego nocą po ulicach w poszukiwaniu przypadkowych ofiar oraz "Doświadczyć niezwykłego", nowy cykl programów prezentujący doświadczenia osób, które były świadkami niedających się racjonalnie wyjaśnić fenomenów.

Kanał ID jest dostępny obecnie w ofercie ponad 100 operatorów sieci kablowo-satelitarnych, w tym u największych graczy rynkowych, takich jak UPC, Cyfrowy Polsat, Cyfra+, n, Vectra czy Multimedia. Oznacza to, że możliwość oglądania ciekawych propozycji programowych stacji w Polsce ma ok. 6,3 mln abonentów. Dziennie programy na tym kanale kierowanym głównie do kobiecej widowni oglądane są średnio przez 332 tysiące widzów.

ID to jeden z dziewięciu kanałów Discovery Networks CEEMEA oferowanych w tej chwili polskim widzom. Pełna lista stacji zawiera, oprócz ID, także: Discovery Channel, TLC, Discovery World, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Historia oraz nadawane w jakości HD Discovery HD Showcase i Animal Planet HD.

źródło: ID

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | UPC Polska | UPC Polska Sp. z o.o.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »