II edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku
17 lutego rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu - tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.
Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 przeznaczony jest dla osób kierujących działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi z firm, instytucji i organizacji pozarządowych.
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 marca 2012r. Szczegóły na stronie www.dyrektormarketinguroku.pl.
W tym roku uroczysta gala finałowa konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, na której zostaną ogłoszone nazwiska laureatów oraz wręczone statuetki i wyróżnienia, odbędzie się 26 kwietnia 2012 r. w Ergo Arenie w Sopocie. Będzie ona elementem nowego wydarzenia biznesowego organizowanego przez Mediarun pod nazwą Business Sopot Festival.
Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, partnerów konkursu, przedstawicieli mediów i organizatora konkursu.
W skład kapituły wchodzą:
o Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun
o Łukasz Macheta, redaktor naczelny Mediarun.pl
o Mariusz Ryciak, współwłaściciel agencji Bran New Heaven
o Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats
o Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS
o Michał Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group
o Olgierd Cygan, prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One
o Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR
o Rafał Baran, CEO Grey Group Polska
o Anna Dzierżęcka, managing partner Mediacom
o Iwona Kossmann, ekspert branżowy
o Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor external affairs w Mercedes-Benz Polska
o Paweł Bochniarz, dyrektor PricewaterhouseCoopers
o Małgorzata Leniarska, partner zarządzający Dragon Rouge
o Jacek Olechowski, prezes Mediacap
o Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN
o Radek Nęcki, prezes zarządu agencji Prowokator
o Marcin Woźniak, COO ARBOinteractive
o Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy Apart
o Sebastian Kulczyk, członek zarządu Kulczyk Investments
o Łukasz Wejchert, ekspert branżowy, inwestor
o Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl
o Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel OS3 multimedia
o Cyprian Kostewicz, dyrektor marketingu WPC
o Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations
o Bartłomiej Serafiński, założyciel Touch Ideas
o Monika Nowaczewska, niezależny konsultant i trener zarządzania
o Krzysztof Gawrych, ekspert branżowy
o Bartosz Mateja, CEO Prografix
o Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska
o Lechosław Garbarski, prof. Akademii im. Leona Koźmińskiego
o Katarzyna Kultys-Jabłośnka, założycielka Fashion Magazine.
Partnerami wspierającymi konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 są m.in. Mediacom, Grey Group, Digital One, Dragon Rouge, 180heartbeats, faceADDICTED, AMS, TVN, Apart, Mercedes-Benz, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, PWC, Prografix, Defacto oraz Tag Heuer.
Business Sopot Festival odbędzie się w dniach 25-29 kwietnia br. w kilku miejscach w Sopocie, a w jego skład wchodzi szereg wydarzeń, m.in.:
o Kongres Dyrektorów Marketingu
o Leaders in Poland
o wystawa Outdoor Inspiration
o Fast Business Date
o Business Lifestyle Expo
o Gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011
o Gala konkursu Fashion People - Fashion Magazine
o Startup Show i inne.
- - - - -
Business Soport Festival i Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez spółkę Mediarun, wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Medialink.pl, Zegarek.pl, Trunki.pl oraz Medialine.pl, a także organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą Mediarun Academy.
Prowadzony przez spółkę serwis Mediarun.pl jest jednym z najpopularniejszych i najdłużej istniejącym w Polsce serwisem poświęconym marketingowi, mediom i reklamie. Serwis dociera do prawie 300 tys. użytkowników miesięcznie, bezpłatny codzienny newsletter Mediarun.pl posiada prawie 50 tys. subskrybentów, a profil serwisu na Facebooku gromadzi aktywną społeczność ponad 20 tys. użytkowników.