Infrastruktura Telekomunikacyjna dla Biznesu
Jakie rozwiązania telekomunikacyjne zastosować w firmie, jaki kupić sprzęt, z kim podpisać umowę na usługi operatorskie, jaką wybrać taryfę?
Pytania te są coraz bardziej istotne, nie tylko z powodu konieczności optymalizacji kosztów w warunkach rosnącej konkurencji, ale także dlatego, że w dobie konwergencji telekomunikacji i informatyki zły wybór rozwiązania telekomunikacyjnego może spowodować istotne utrudnienie w zastosowaniu nowoczesnych metod komunikacji elektronicznej, zaś dobry - przynieść istotne oszczędności w kosztach instalacji i eksploatacji. Tymczasem zmiany w telekomunikacji następują tak szybko, że trudno jest za nimi nadążać nawet fachowcom.
Odpowiedzi na postawione na początku pytania chcą udzielić specjaliści branży teleinformatycznej i telekomunikacyjnej na konferencji pt. "Infrastruktura Telekomunikacyjna dla Biznesu", organizowanej przez Centrum Promocji Informatyki pod patronatem tygodnika "Wprost" i portalu "INTERIA.PL". Na konferencji omawiane będą metody oceny potrzeb telekomunikacyjnych firm, formułowania celów i kryteriów wyboru odpowiednich, współpracujących ze sobą rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Mowa będzie zarówno o sprzęcie telekomunikacyjnym, w tym głównie o nowoczesnych centralkach abonenckich, jak i o dostępnych taryfach oraz o telekomunikacyjnych usługach dodanych.
Konferencję otworzy blok wykładów i prezentacji ułatwiających wybór odpowiedniej taryfy i zestawu usług. Blok drugi poświęcony jest rozwiązaniom sprzętowym infrastruktury telekomunikacyjnej w firmach, zaś w bloku trzecim mowa będzie o kompleksowych usługach teleinformatycznych, a także o metodach i rozwiązaniach pomagających kontrolować koszty telekomunikacyjne.
Konferencja odbędzie się 24 czerwca 2003 r. w Centrum Finansowo-Bankowym w Warszawie. Szczegółowy program i warunki uczestnictwa na stronie organizatora (http://www.cpi.com.pl/imprezy/2003/infrastruktura/index.asp).