IX Kongres Programy lojalnościowe

O wierność klienta walczą wszyscy, nie tylko giganci rynku. Koszt opracowania i uruchomienia niewielkiego programu lojalnościowego mieści się bowiem w kwocie kilku tysięcy złotych. W sytuacji dekoniunktury na rynku - jeszcze ważniejsza staje się dbałość o klienta i jego potrzeby - programy lojalnościowe stają się bardzo istotnym narzędziem marketingowym, które może nas ochronić przed kryzysem.

W dniach 23-24 kwietnia 2009 roku, już po raz dziewiąty, będzie miała miejsce platforma wymiany doświadczeń zarówno polskich, jak i międzynarodowych, czyli 9 Kongres Programy Lojalnościowe, w Hotelu Qubus w Krakowie.

Podczas kongresu Mike Atkin, ekspert o międzynarodowej sławie wskaże, jak wykorzystać program lojalnościowy aby ochronić się przed załamaniem rynku. Jak generować większą sprzedaż, czyli kiedy program lojalnościowy robi zawrotną karierę, opowie Sławomir Dudek, Członek Zarządu Cefarm Białystok. Dlaczego i jak wykorzystać program lojalnościowy w czasie dekoniunktury na rynku - zaprezentuje Dariusz Aleksandrowicz, Dyrektor Zarządzający Brodr. Jorgensen.

Ponadto w gronie prelegentów znajdą się m.in. Wojciech Bolanowski, Dyrektor marketingu, MultiBank;Radek Hrachovec, Marketing Director, Bata Central Europe; Lester Fallows, Retail service Director, dunnhumby Poland; Leszek Torc, Project Manager; Krzysztof Swaczyna, Kierownik ds. Programu Lojalnościowego, Alma Market; Urszula Filipecka, Szef serwisu marketingowego, Bayer CropScience; Jacek Starzyk, Dyrektor Marketingu, PolRest; Wojciech Kubasiewicz, Młodszy Kierownik Marki Coca-Cola; Magdalena Jurdziak, Szef Biura Marketingu, LOTOS Paliwa oraz Barbara Drobińska, Kierownik ds. Programów Lojalnościowych, Makro Cash and Carry.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: program lojalnościowy | kongres | kierownik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »