Jeszcze wiecej makulatury w naszych skrzynkach

Krajowy monopolista powalczy o rynek druków bezadresowych - informuje "Puls Biznesu".

To zmiana sposobu dostarczania tego typu przesyłek, które od grudniu 2006 r. roznosiły firmy zewnętrzne. Taki był efekt ówczesnego porozumienia ze związkami zawodowymi.

Jednak z biznesowego punktu widzenia, to nie była dobra decyzja. I dlatego Poczta Polska chce w przyszłym roku podwoić liczbę dostarczanych ulotek, aby na tym zarobić.

Ma to być jeden ze sposobów na zwiększenie obrotów. A te maleją m.in. ze względu na spadek liczby listów i kartek pocztowych. Zastępują je sms-y i listy, wysyłane drogą elektroniczną.

Na razie poczta nie nosi się z zamiarem zmiany swojego cennika usług - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »