Kampania efektywnościowa na przykładzie sieci drogerii

1. Cel kampanii: subskrypcja newslettera drogerii internetowej Piękno

2. Charakterystyka zawartości newslettera: newsletter zawiera promocyjną ofertę tygodnia, porady ekspertów i informacje o nowościach kosmetycznych

3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska

4. Dobór mediów: serwisy z segmentu: kobieta, styl życia, uroda, zdrowie, informacje

5. Strona docelowa: strona z subskrybcją newslettera

6. Proponowana strategia: w ramach kampanii zostaną utworzone grupy reklam związane z pielęgnacją oraz kosmetykami dostępnymi w ofercie

Reklama

7. Forma reklamowa: boksy tekstowe

Proponowane grupy reklam:

  • Grupa reklam ogólna

    W skład listy słów kluczowych wchodzić będą słowa ogólne związane z drogerią

    Lista słów kluczowych: pielęgnacja, włosy, skóra, cera, kuracja, odnowa, mężczyzna, kobieta, skóra, cera, diagnostyka, dermokosmetyki, dermatologia, kosmetyki, uroda, zdrowie, piękno, wiosna, perfumy, makijaż, demakijaż

    Forma reklamowa: boks tekstowy

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam produkty

    W skład listy słów kluczowych wchodzić będą nazwy typów kosmetyków. Tekst reklamowy informować będzie o zawartości newslettera związanej z kosmetykami.

    Lista słów kluczowych: dezodorant, krem, balsam, odżywka, żel, serum, talk, puder, podkład, mleczko, maseczka, odżywka, szampon, emulsja, tonik, peeling

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam części ciała

    Słowa kluczowe stanowić będą nazwy części ciała dla których tworzone są gamy kosmetyków do pielęgnacji. Tekst reklamowy będzie informować o zawartości newslettera

    Lista słów kluczowych: ciało, twarz, szyja, dekolt, ręce, stopy, dłonie, włosy, oczy

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam ekspert

    W skład listy słów wchodzić będą wyrażenia związane z poradami.

    Lista słów kluczowych: porady, poradnik, konsultacje, ekspert, konsultant

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam marki

    Listę słów kluczowych stanowić będą marki kosmetyków dostępne w ofercie perfumerii

    Lista słów kluczowych: Bielenda, Soraya, Eris, Dermika, Garnier, Loreal, Ziaja, Nivea, Eveline, Rimel, Maybelline, Perfecta, Olay

    Tekst reklamowy:
  • Grupa reklam makijaż

    Słowa kluczowe stanowić będą nazwy typów kosmetyków do makijażu. Tekst reklamowy informować będzie o zawartości newslettera.

    Lista słów kluczowych: podkład, puder, róż, tusz, błyszczyk, szminka, cień, kredka, korektor, konturówka, fluid

    Tekst reklamowy:
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: drogeria | kampania | piękno | drogerie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »