Kampania efektywnościowa na przykładzie sieci drogerii
1. Cel kampanii: subskrypcja newslettera drogerii internetowej Piękno
2. Charakterystyka zawartości newslettera: newsletter zawiera promocyjną ofertę tygodnia, porady ekspertów i informacje o nowościach kosmetycznych
3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska
4. Dobór mediów: serwisy z segmentu: kobieta, styl życia, uroda, zdrowie, informacje
5. Strona docelowa: strona z subskrybcją newslettera
6. Proponowana strategia: w ramach kampanii zostaną utworzone grupy reklam związane z pielęgnacją oraz kosmetykami dostępnymi w ofercie
7. Forma reklamowa: boksy tekstowe
Proponowane grupy reklam:
- Grupa reklam ogólna
W skład listy słów kluczowych wchodzić będą słowa ogólne związane z drogerią
Lista słów kluczowych: pielęgnacja, włosy, skóra, cera, kuracja, odnowa, mężczyzna, kobieta, skóra, cera, diagnostyka, dermokosmetyki, dermatologia, kosmetyki, uroda, zdrowie, piękno, wiosna, perfumy, makijaż, demakijaż
Forma reklamowa: boks tekstowy
Tekst reklamowy: - Grupa reklam produkty
W skład listy słów kluczowych wchodzić będą nazwy typów kosmetyków. Tekst reklamowy informować będzie o zawartości newslettera związanej z kosmetykami.
Lista słów kluczowych: dezodorant, krem, balsam, odżywka, żel, serum, talk, puder, podkład, mleczko, maseczka, odżywka, szampon, emulsja, tonik, peeling
Tekst reklamowy: - Grupa reklam części ciała
Słowa kluczowe stanowić będą nazwy części ciała dla których tworzone są gamy kosmetyków do pielęgnacji. Tekst reklamowy będzie informować o zawartości newslettera
Lista słów kluczowych: ciało, twarz, szyja, dekolt, ręce, stopy, dłonie, włosy, oczy
Tekst reklamowy: - Grupa reklam ekspert
W skład listy słów wchodzić będą wyrażenia związane z poradami.
Lista słów kluczowych: porady, poradnik, konsultacje, ekspert, konsultant
Tekst reklamowy: - Grupa reklam marki
Listę słów kluczowych stanowić będą marki kosmetyków dostępne w ofercie perfumerii
Lista słów kluczowych: Bielenda, Soraya, Eris, Dermika, Garnier, Loreal, Ziaja, Nivea, Eveline, Rimel, Maybelline, Perfecta, Olay
Tekst reklamowy: - Grupa reklam makijaż
Słowa kluczowe stanowić będą nazwy typów kosmetyków do makijażu. Tekst reklamowy informować będzie o zawartości newslettera.
Lista słów kluczowych: podkład, puder, róż, tusz, błyszczyk, szminka, cień, kredka, korektor, konturówka, fluid
Tekst reklamowy: