Klienci Biedronki rozpracowali Shakeomat. Poznaj sposób na promocje

Biedronka proponuje swoim klientom ściągnięcie odnowionej aplikacji mobilnej. Znajduje się w niej unikatowa oferta dla użytkownika. Popularna jest przede wszystkim opcja Shakeomat. Dzięki niej można kupić znane produkty z Biedronki w niskiej cenie. Jak działa ta opcja? Czy są jakieś sposoby na wykorzystanie zniżki w wyjątkowo korzystny sposób?

Sklepy działające na terenie naszego kraju oferują klientom ściągnięcie aplikacji i korzystanie z atrakcyjnych propozycji cenowych. Jedną z najlepiej ocenianych ma sieć Żabka. Aplikacja umożliwia kupowanie produktów ze zniżką, a także zbieranie punktów i odbieranie rozmaitych artykułów bez płacenia. Teraz do "gry" weszła Biedronka.

Zgodnie z informacjami, które udostępnił starszy menedżer ds. analiz biznesowych w sieci Biedronka – Ireneusz Tatara, z aplikacji korzysta ponad 7 mln klientów. Wyliczenia statystyków pracujących dla sieci przekonują do używania rozwiązania oferowanego przez Biedronkę. Według nich w portfelach klientów pozostaje co miesiąc niemal 430 mln złotych. 

Reklama

Aplikacja Biedronki – z jakich opcji można skorzystać?

Aplikację "Biedronka" można pobrać bezpośrednio z App Store lub Google Play. Jest bezpłatna. Celem stworzenia oprogramowania było wsparcie w wyborze produktów najkorzystniejszych cenowo, a także umożliwienie oszczędzania pieniędzy za sprawą licznych promocji.

Aplikacja "Biedronka" jest reklamowana jako e-narzędzie. Korzystając z niej, można używać takich opcji, jak:

  • bezpośredni dostęp do karty "Moja Biedronka",
  • płatność BLIK-iem bez kodu,
  • skaner cen produktów z oferty Biedronki,
  • historia transakcji, 
  • gazetka z ofertą handlową,
  • kontakt z BOK (telefoniczny i mailowy),
  • spersonalizowane oferty "Tylko dla Ciebie", od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa, unikatowa oferta ważna od następnego dnia,
  • Shakeomat umożliwiający wybranie jednego, spersonalizowanego produktu-niespodzianki dziennie,
  • "Wybrane dla Ciebie" – propozycje produktów z aktualnej gazetki Biedronki.

Czytaj również: Inflacja drenuje portfele. Tak Polacy walczą ze skutkami wzrostu cen

Shakeomat – jak używać aplikacji? Ile ważny jest kupon?

Pierwszym krokiem do używania Shakeomatu jest ściągnięcie aplikacji ze sklepu dla użytkowników smartfonów iPhone lub z systemem Android. Należy zaznaczyć sklep sieci, z którego korzystamy najczęściej. Umożliwi to korzystanie ze specjalnych ofert, proponowanych klientom w konkretnym punkcie. 

Na karcie głównej aplikacji pojawi się opcja Shakeomat. Indywidualna oferta jest opracowywana na bazie preferencji zakupowych klientów, historii transakcji. Obejmują je rabaty. Żeby z nich skorzystać, trzeba kliknąć okienko Shakeomat i potrząsnąć telefonem. 

Po zakończeniu czynności pojawi się specjalna promocja, obowiązująca przez określony czas. Oferta z Shakeomatu trwa od momentu aktywacji, do końca dnia. Na karcie Shakeomat wyświetli się również informacja dotycząca okresu oczekiwania na kolejną specjalną ofertę.

Czytaj również: Paweł Szałamacha, NBP: Polskie banki nie są zagrożone

Klienci Biedronki znaleźli sposób na Shakeomat. Na czym polega?

Na Facebooku można znaleźć grupy, których uczestnicy wymieniają się promocjami z Shakeomatu. Polega to na tym, że pod postami wklejają screeny z ofertami specjalnymi. Zainteresowana osoba może odezwać się w wiadomości prywatnej i otrzymać kod, a następnie wykorzystać go przy kasie.

Regulamin programu usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej "Biedronka" jak na razie nie zakazuje przekazywania kodów. Można domyślać się, że celem stworzenia takiej możliwości nie była wymiana spersonalizowanych kodów między klientami. 

Sieć nie wydała żadnego komunikatu w tej sprawie ani nie poczyniła działań dotyczących zablokowania możliwości przesyłania sobie zniżek. Można się jedynie domyślać, że za pewien czas, w miarę rośnięcia popularności aplikacji, zostanie zablokowana, chociażby opcja robienia zrzutów ekranu z karty promocji. 

Czytaj również:

Nowy terminal LNG w Teksasie. Ważna decyzja dla PKN Orlen

Nowe podmioty na liście ostrzeżeń publicznych. KNF wpisała sześć firm

Rolnictwo. 20 procent pól w Ukrainie nie zostanie obsianych

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »