Kobiety wydają więcej, także w Internecie

Kobiety zdominowały zakupy w polskim Internecie. Wydają więcej niż mężczyźni, częściej kupują i są lojalne - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Kobiety zdominowały zakupy w polskim Internecie. Wydają więcej niż mężczyźni, częściej kupują i są lojalne - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Jak wyliczyła dla gazety porównywarka Nokaut.pl kobiety wydają na e-zakupy jednorazowo więcej pieniędzy (120 zł) niż mężczyźni (90 zł). Badania motywacji wykazały, że panowie kupując w Internecie robią to dla wygody, kobiety natomiast szukają oszczędności.

Ponadto kobiety są bardziej lojalne. 32 proc. sklepów internetowych zapytanych o stałych odbiorców odpowiedziało, że są nimi przede wszystkim panie. Na mężczyzn wskazało 8 proc. (badanie dla Ceneo.pl). Ogółem kobiety stanowią już ponad 60 proc. kupujących w Internecie.

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Dziennika Gazety Prawnej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »