Księżna Meghan otwiera własny biznes. Będzie sprzedawać dżemy
Niepozorne zdjęcie słoika dżemu owocowego, które pojawiło się w mediach społecznościowych księżnej Sussex, okazało się zapowiedzią jej nowego biznesu. Nowa marka Harry'ego i Meghan to nie tylko produkcja dżemów. Meghan Markle zyska także szansę podbicia Nefliksa.
Nowy biznes Meghan Markle to kolejna próba zmiany kierunku jej kariery. W marcu br. księżna Sussex ogłosiła, że wraca do mediów społecznościowych. Teraz wiemy już, że zajmie się sprzedażą luksusowych dżemów i innych produktów pod marką American Riviera Orchard (ARO). Ma dostać także własny program kulinarny na Netfliksie.
Pierwszym produktem marki American Riviera Orchard są dżemy truskawkowe, które Meghan wysyłała początkowo znajomym i gwiazdom w USA. BBC donosi, że szczęśliwymi odbiorcami przetworów owocowych miało być 50 osób. Nowa marka księżnej będzie zajmować się sprzedażą dżemów, marmolad i innych smarowideł, a także pieczywa i fartuchów kuchennych. American Riviera Orchard ma być marką luksusowych produktów.
W Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA widnieje informacja, że marka ARO będzie zajmować się także sprzedażą książek kucharskich, kosmetyków, perfum i artykułów papierniczych. Meghan Markle pod wspominaną marką zajmie się też sprzedażą tapet, sprzętu do jogi i sprzętu ogrodniczego.
Nie ma jeszcze informacji, ile będą kosztować przetwory księżnej Meghan. Wiemy jednak, że może ona podać niemal dowolną kwotę. W przypadku celebrytów za słoiczek słodkości często zapłacić trzeba grubo ponad 200 dolarów (ok. 800 zł).
Meghan może jednak pójść bardziej w kierunku cen, które proponują inni członkowie rodziny królewskiej. W sklepach z pamiątkami przy pałacach królewskich można kupić m.in. konfiturę truskawkową czy marmoladę pomarańczową w cenie poniżej 4 funtów brytyjskich (ok. 20 zł).
Brytyjskie media wspominają, że sprzedaż dżemów i innych przetworów może być związana także z innym zadaniem, jakiego podejmie się żona księcia Harry'ego. Pojawi się ona na ekranie Netfliksa i poprowadzi show, w którym będzie "celebrować radość płynącą z gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni".
Księżna chce także wrócić do pisania bloga "The Tig", ponownie tworzyć wpisy o restauracjach i wydawać książki, co robiła przed związaniem się z księciem Harrym.