Lidl i Biedronka walczą o powiększenie wartości koszyka. Książka Lidla 10 razy „tańsza” niż maskotka Fajniaka

Lidl wydał właśnie nową książkę, którą otrzymać będą mogli klienci, którzy zrobią wielokrotne zakupy za kwotę powyżej 50 zł, a Biedronka wydłużyła swoją sztandarową promocję z maskotkami. W ten sposób sieci starają się zachęcić klientów do stałych i większych zakupów - podają wiadomościhandlowe.pl.

W czasie pandemii klienci odwiedzają sklepy rzadziej i starają się oszczędzać. Aby przywiązać ich do siebie i zachęcić do większych zakupów sieci handlowe wprowadzają szereg promocji. Lidl przygotował dla swoich klientów książkę "Dom. O domowym gotowaniu, domowych sprawach i domowym szczęściu". Jest dostępna od poniedziałku, 9 listopada, w ramach specjalnej promocji we wszystkich sklepach sieci. Została wydana w ponad 1,5 mln egzemplarzy. Poprzednie edycje książek wydawanych przez niemiecki dyskont cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, trzeba zebrać sześć pieczątek. Każda z nich będzie przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 50 zł (w tym jedno warzywo lub owoc). 

Reklama

Szczegóły promocji oraz regulamin są dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja promocyjna trwa od 9 listopada do 5 grudnia lub do wyczerpania zapasów - informuje sieć. Oznacza to, że książkę odebrać można po dokonaniu zakupów na kwotę 300 zł.

To prawie 10 razy mniej niż należy wydać w sieci Biedronka, żeby odebrać maskotkę Fajniaka. Aby zdobyć jedną naklejkę należy zrobić zakupy za minimum 50 zł. Jednak żeby zdobyć maskotkę, trzeba mieć aż 60 naklejek. Od czasu do czasu można zdobyć dodatkowe naklejki w ramach promocji lub zakupu wskazanych artykułów, jednak nadal zakupy w dyskoncie robić trzeba często. Biedronka zdecydowała się więc przedłużyć swoją sztandarową akcję promocyjną i maskotki będzie można zbierać do 21 listopada, a nie do 18 - jak wcześniej informowała sieć.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze


wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel Polska | Lidl | Biedronka | Świeta Bożego Narodzenia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »