Lidl rusza na podbój Francji
Niemiecka sieć dyskontowa Lidl rusza na podbój Francji. Niemcy chcą zwiększyć swój udział w rynku w tym kraju do 8 proc. - pisze "Le Monde".
Teraz udział Lidla w rynku we Francji wynosi mniej niż 5 proc.
- Chcemy zwiększyć nasz udział we francuskim rynku do 8 procent w ciągu najbliższych 5 lat - mówi szef Lidla na Francję Frederic Fuchs.
Lidl chce skutecznie konkurować we Francji z takimi markami jak Monoprix czy Migros - podaje Fuchs.
Niemiecka sieć dyskontowa zapowiedziała we wrześniu, że otworzy 300 nowych sklepów w innym europejskim kraju. Chodzi o Wielką Brytanię, dla której oznacza to więcej nowych miejsc pracy i nowe inwestycje.
Lidl ma ponad 10 tys. sklepów w 28 krajach w Europie.
- - - - -
Oddziaływanie na zmysł słuchu klientów zdobywa coraz większą popularność w sklepach. Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.
- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie - większy rozmiar zakupów - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).
- Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, którzy chętniej wracają do niej w przyszłości - dodaje.
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl
- - - - -
Lidl - założona w Niemczech sieć sklepów dyskontowych, działająca w 26 krajach europejskich. Główna siedziba firmy znajduje się w Neckarsulm (Niemcy). Nazwa sieci pochodzi od nazwiska Ludwiga Lidla, emerytowanego nauczyciela.
"Lidl" należy do rodzinnej spółki Schwarz Beteiligungs GmbH, która jest także właścicielem sieci sklepów "Kaufland".(wiki)
CZYTAJ RÓWNIEŻ: W londyńskim Lidlu zarobisz minimum 53 złote za godzinę pracy!