Lidl rusza na podbój Francji

Niemiecka sieć dyskontowa Lidl rusza na podbój Francji. Niemcy chcą zwiększyć swój udział w rynku w tym kraju do 8 proc. - pisze "Le Monde".

Teraz udział Lidla w rynku we Francji wynosi mniej niż 5 proc.

- Chcemy zwiększyć nasz udział we francuskim rynku do 8 procent w ciągu najbliższych 5 lat - mówi szef Lidla na Francję Frederic Fuchs.

Lidl chce skutecznie konkurować we Francji z takimi markami jak Monoprix czy Migros - podaje Fuchs.

Niemiecka sieć dyskontowa zapowiedziała we wrześniu, że otworzy 300 nowych sklepów w innym europejskim kraju. Chodzi o Wielką Brytanię, dla której oznacza to więcej nowych miejsc pracy i nowe inwestycje.

Lidl ma ponad 10 tys. sklepów w 28 krajach w Europie.

- - - - -

Reklama

Lidl sięga w swoich placówkach po audiomarketing

Oddziaływanie na zmysł słuchu klientów zdobywa coraz większą popularność w sklepach. Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.

- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie - większy rozmiar zakupów - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).

- Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, którzy chętniej wracają do niej w przyszłości - dodaje.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

- - - - -

Lidl - założona w Niemczech sieć sklepów dyskontowych, działająca w 26 krajach europejskich. Główna siedziba firmy znajduje się w Neckarsulm (Niemcy). Nazwa sieci pochodzi od nazwiska Ludwiga Lidla, emerytowanego nauczyciela.

"Lidl" należy do rodzinnej spółki Schwarz Beteiligungs GmbH, która jest także właścicielem sieci sklepów "Kaufland".(wiki)

CZYTAJ RÓWNIEŻ: W londyńskim Lidlu zarobisz minimum 53 złote za godzinę pracy!

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Francja | podbój | Lidl | Le Monde | Niemcy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »