Lidl sięga w swoich placówkach po audiomarketing
Sieć Lidl wprowadziła niedawno w swoich sklepach podkład muzyczny.
Oddziaływanie na zmysł słuchu klientów zdobywa coraz większą popularność w sklepach.
Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.
- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie - większy rozmiar zakupów - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).
- Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, którzy chętniej wracają do niej w przyszłości - dodaje.
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl
- - - - -
Lidl - założona w Niemczech sieć sklepów dyskontowych, działająca w 26 krajach europejskich. Główna siedziba firmy znajduje się w Neckarsulm (Niemcy). Nazwa sieci pochodzi od nazwiska Ludwiga Lidla, emerytowanego nauczyciela.
"Lidl" należy do rodzinnej spółki Schwarz Beteiligungs GmbH, która jest także właścicielem sieci sklepów "Kaufland".
(wiki)
CZYTAJ RÓWNIEŻ: W londyńskim Lidlu zarobisz minimum 53 złote za godzinę pracy!