Lidl sięga w swoich placówkach po audiomarketing

Sieć Lidl wprowadziła niedawno w swoich sklepach podkład muzyczny.

Oddziaływanie na zmysł słuchu klientów zdobywa coraz większą popularność w sklepach.

Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.

- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie - większy rozmiar zakupów - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).

- Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, którzy chętniej wracają do niej w przyszłości - dodaje.

Reklama

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

- - - - -

Lidl - założona w Niemczech sieć sklepów dyskontowych, działająca w 26 krajach europejskich. Główna siedziba firmy znajduje się w Neckarsulm (Niemcy). Nazwa sieci pochodzi od nazwiska Ludwiga Lidla, emerytowanego nauczyciela.

"Lidl" należy do rodzinnej spółki Schwarz Beteiligungs GmbH, która jest także właścicielem sieci sklepów "Kaufland".

(wiki)

CZYTAJ RÓWNIEŻ: W londyńskim Lidlu zarobisz minimum 53 złote za godzinę pracy!

Dowiedz się więcej na temat: marketing | Lidl | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »