Kontrakt zaczyna obowiązywać w lipcu br. Logo AON będzie widoczne wszędzie na boiskach w Carrington (108 akrów = 43,706 ha, 14 boisk, centrum medyczne i konferencyjne) - w czasie treningów i meczów. Amerykanie zostali też sponsorem zagranicznych wyjazdów na obozy Czerwonych Diabłów (w tym roku na Daleki Wschód). Klub jednocześnie deklaruje, że legendarny stadion Old Trafford nie przyjmie nazwy sponsora.
AON jest teraz głównym sponsorem zespołu angielskiej ekstraklasy i faworyta do mistrzowskiego tytułu. Od sezonu 2014-2015 zastąpi go w tej roli Chevrolet.
MU w 2012 r. miał 117,6 mln funtów wpływów od sponsorów (+13,7 proc.). W tym roku przychody te ponownie wzrosną. Już podpisano 17 nowych kontraktów. Umowy te obsługują nowe biura klubu w Londynie, Hongkongu i USA.
Krzysztof Mrówka
Sprawdź: PROGRAM PIT 2012