Marketingowy strzał w dziesiątkę. Polska firma Lancerto zrobiła świetny interes na współpracy z Michałem Probierzem
Występ Polaków na Euro przyniósł niespodziewany efekt. Chodzi o liczne publikacje w mediach, które skupiły się na ubiorze trenera piłkarzy Michała Probierza. Jak zauważył ekspert od marketingu Wojciech Kardyś, firma Lancerto, która ubrała selekcjonera, odnotowała gigantyczny skok pod względem zasięgów.
Jak można przeczytać we wpisie Wojciecha Kardysia na platformie X, na przestrzeni 4 dni - pomiędzy 16 a 19 czerwca - medialność marki Lancerto wzrosła o 2000 procent. W tym czasie w internecie, radiu czy telewizji pojawiło się 315 publikacji, które w większości skupiły się na stroju selekcjonera reprezentacji Polski Michała Probierza.
W praktyce oznacza to, że firma odpowiedzialna za kreacje trenera Probierza dotarła w omawianym okresie do 4,8 mln odbiorców. Jeżeli marka planowałaby kampanię reklamową, którą chciałaby osiągnąć podobny zasięg, musiałaby zapłacić 1,1 mln złotych.