Media będą droższe

Axel Springer od czwartku 15 maja podnosi cenę "Dziennika" w dni powszednie poza piątkiem z 1,50 zł do 1,80 zł. Wydanie sobotnie kosztować będzie 2 zł wobec 1,50 zł obecnie. Cena wydania piątkowego nie ulegnie zmianie i wyniesie 2 zł - podał wydawca w komunikacie prasowym.

Agora nie skomentowała, czy po podwyżce konkurencji też planuje podnieść cenę "Gazety Wyborczej".

"Podwyżka ceny jest zgodna z założeniami biznesplanu Dziennika. W ciągu pierwszych dwóch lat swojego istnienia Dziennik osiągnął założone cele jakościowe oraz cele biznesowe. Nasi lojalni czytelnicy i reklamodawcy oczekują dalszego rozwoju merytorycznego tytułu. Będziemy go nadal realizować" - powiedział cytowany w komunikacie Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający Dziennika.

W marcu średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła 156.383 egzemplarze i była niższa niż rok wcześniej o 27,5 proc. Wobec lutego marcowa sprzedaż spadła o 6,8 proc. Na pytanie, czy możliwa jest podwyżka ceny "Gazety Wyborczej" po podwyżce ceny "Dziennika" Urszula Strych rzecznik prasowy Agory powiedziała: "Będziemy z zainteresowaniem obserwować wszelkie zmiany na rynku dzienników".

Reklama

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w marcu 2008 roku 425.126 sztuk i była o 9,3 proc. niższa wobec marca 2007 roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: droższe | gazety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »