Reklama

Międzynarodowy Festiwal Piosenki i Kultury Romów hitem soboty

Transmitowany w sobotę 21 lipca br. w TVP2 Międzynarodowy Festiwal Piosenki i Kultury Romów okazał się tego dnia najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w Polsce (trwającym ponad 10 min.). W godz. 20.05 - 23.00 średnia widownia festiwalu, w grupie 4+, wyniosła 2 835 tys. (dane: Nielsen Audience Measurement). Natomiast udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 24,3 proc.

Oznacza to, że ciechocińska impreza zainteresowała prawie co 4. osobę mającą w tym czasie włączony telewizor. Drugą część koncertu obejrzało 3 190 tys. widzów (udziały 25,4 proc.). 21 lipca Dwójka była stacją pierwszego wyboru. Średnie dzienne udziały tej anteny wyniosły 15 proc.

Tego dnia w Jedynce, której udziały osiągnęły poziom 12,4 proc., z największym zainteresowaniem widzów spotkały się m.in. "Wiadomości" (2 731 tys. osób, udziały 27,1 proc.) i komedia przygodowa "Asterix na olimpiadzie" (2 299 tys. osób, udziały 18,9 proc.).

Reklama

W piątek i niedzielę liderem okazała się TVP1. 20 lipca średnie dzienne udziały Jedynki ukształtowały się na poziomie 14,2 proc., a 22 lipca - 13,8 proc. Dużą widownię miały tradycyjnie programy informacyjne. W piątek "Teleexpress" przyciągnął 2 492 tys. osób (udziały 34,1 proc.), a "Wiadomości" 3 446 tys. (udziały 31,1 proc.).

Dwa dni później audytorium "Teleexpressu" wyniosło 2 664 tys. osób (udziały 29,1 proc.), a "Wiadomości" - 3 387 tys. (udziały 28,6 proc.). Widzom TVP1 w wymienione dni spodobały się propozycje filmowe. 20 lipca komedię niemiecką "Miłość z przedszkola" obejrzało 2 134 tys. osób (udziały 16,7 proc.), a emitowany 22 lipca amerykański dramat obyczajowy "Szesnastoletnia mama" - 2 931 tys. osób (udziały 21,5 proc.).

W piątek najchętniej oglądanym programem w Dwójce była transmisja Eska Music Awards 2012, która zgromadziła przed telewizorami średnio 1 859 tys. widzów (udziały 15,8 proc.). Natomiast w niedzielę największą widownię miała "Familiada" - 2 548 tys. osób (udziały 27,3 proc.) i "Panorama" - 2 070 tys. widzów (udziały 21,9 proc.).

Wśród kanałów informacyjnych liderem okazała się TVP INFO. W piątek udziały tego kanału wyniosły 5,4 proc., a w sobotę i niedzielę - 4,7 proc.

źródło: TVP

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »