MNI wystartował

MNI wystartował jako wirtualny operator z pierwszymi dwoma brandami usług telefonii komórkowej - Simfonia i EZO mobile - i do końca 2008 roku chce zdobyć tą drogą 110 tys. klientów.

MNI wystartował jako wirtualny operator z pierwszymi dwoma brandami usług telefonii komórkowej - Simfonia i EZO mobile - i do końca 2008 roku chce zdobyć tą drogą 110 tys. klientów.

Poinformowali na środowej konferencji prasowej przedstawiciele grupy MNI. Podtrzymali oni wcześniejsze zapowiedzi, że łącznie wszystkie brandy mają przyciągnąć 200 tys. klientów do końca przyszłego roku. Na początku 2008 roku MNI chce zaprezentować kolejne marki MVNO.

"Na początku roku powinniśmy zakomunikować o następnych brandach. Niewykluczone, że będą to marki zarówno nasze własne jak i naszych partnerów" - powiedział Leszek Kułak, prezes MNI Mobile.

Dodał, że prowadzone są rozmowy z kilkunastoma podmiotami na temat wprowadzenia pod ich marką usług telefonii komórkowej. "Łączne plany na koniec 2008 roku to 200 tys. sprzedanych kart SIM" - dodał Marek Południkiewicz, prezes MNI Telecom, spółki która jest operatorem telefonii stacjonarnej. W ramach grupy MNI, to MNI Mobile jest operatorem wirtualnym świadczącym usługi pod brandami własnymi i brandami partnerów, którzy chcą oferować usługi MVNO we współpracy z MNI.

Reklama

MNI Mobile zaoferowała właśnie klientom telefonii stacjonarnej grupy MNI usługi komórkowe pod marką Simfonia.

"Simfonia, to marka która będzie oferowana obecnym abonentom stacjonarnym MNI Telecom. Mamy 60 tys. abonentów stacjonarnych i to do nich oraz do przyszłych abonentów MNI Telecom oferujemy Simfonię" - powiedział Południkiewicz.

"Nasz cel to 20 tys. linii w ciągu roku i 60 tys. w ciągu trzech lat. Zakładamy, że nasi abonenci posiadają ok. 100 tys. linii stąd nasz cel uznajemy za jak najbardziej realny, a może nawet zostanie przekroczony" - dodał Piotr Kalasiński, szef sieci sprzedaży MNI Telecom.

Drugi brand, EZO Mobile, będzie oferowany przez Telestar, spółkę zależną MNI, widzom programu EZO TV i użytkownikom usług tzw. ezoterycznych typu Horoskop, Tarot, Runy i innych. Program EZO TV nadawany jest w telewizji iTV należącej do Telestar.

"Oceniamy bardzo pokornie, że do końca 2008 roku pozyskamy 20 tys. abonentów (EZO mobile), a do końca 2010 roku 50 tys. Zakładamy, że abonent, który się może skusić na tę ofertę to abonent ze średnim ARPU 50 zł, z czego 25 zł to będzie kwota generowana z korzystania usług dodanych" - powiedział Kułak. Wcześniej MNI informowała, że oferta MVNO we współpracy ze spółką Telebonus, oferującą tanie połączenia telekomunikacyjne w technologii VOiP, ma ruszyć jeszcze w 2007 roku, a z Długimi Rozmowami SA, operatorem hurtowej wymiany ruchu telekomunikacyjnego, na przełomie 2007 i 2008 roku. MNI ma też podpisaną umowę partnerską dotyczącą stworzenia dedykowanego brandu mobilnego dla Crowley Data Poland, który jest dostawcą usług głosowych, transmisji danych oraz dostępu do Internetu.

MNI informował też wcześniej, że w ciągu najbliższych trzech lat zamierza pozyskać nie mniej niż 500 tysięcy abonentów.

Projekt MVNO grupy MNI realizowany jest głównie w oparciu o infrastrukturę techniczną oraz logistyczno-organizacyjną PTK Centertel.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: wirtualny operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »