Mocny cios dla TVN

W maju 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,1 proc. z 17,7 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 21,5 proc. z 22,7 proc. - podał TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w rynku w maju do 14,3 proc. z 15,3 proc. rok wcześniej, TVP1 do 21,3 proc. z 22,6 proc., a TVP2 do 16,2 proc. z 17,3 proc.

W peak time (18.00-23.00) w maju udział wszystkich programów z grupy TVN spadł do 23,7 proc. z 25,8 proc. przed rokiem, a kanału TVN do 19,5 proc. z 21,7 proc.

W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność w peak-time do 15,4 proc. z 17,2 proc., TVP1 do 21,8 proc. z 23,0 proc., a TVP2 zwiększył oglądalność do 18,5 proc. z 17,5 proc.

Reklama

W maju oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) spadła do 17,4 proc. z 18,5 proc., a w peak timie spadła do 20,6 proc. z 21,9 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio do 22,8 proc. z 23,7 proc., a w peak time do 24,7 proc. z 26,4 proc. przed rokiem.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,6 proc. z 17,9 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 17,5 proc. z 19,4 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 17,4 proc. z 19,4 proc., a w peak-timie do 18,8 proc. z 21,0 proc., zaś TVP2 całodobowo do 15,2 proc. z 16,0 proc., a w peak-timie zwiększył do 17,1 proc. z 15,7 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł do 21,8 proc. z 23,7 proc., a w peak timie zmniejszył się do 26,3 proc. z 27,8 proc. rok wcześniej.

Jak podał TVN, zagregowany całodobowy udział czterech największych kanałów telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) w maju wyniósł 67,9 proc. wobec 72,9 proc. w analogicznym okresie 2008 roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVP1 | cios | TVN SA | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »