Najlepsi eksperci SEM/SEO już 31marca i 1 kwietnia na konferencji SEMstandard 2011 r.

SEMstandard 2011 to trzecia edycja konferencji Internet Standard poświęcona reklamie w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Jak podaje IAB Polska w pierwszym półroczu i 3Q 2010 r., wydatki na SEM rosły najszybciej ze wszystkich form reklamy internetowej. Był to zwyżka 30 proc. w pierwszym półroczu (w stosunku do ubr.) oraz aż 48 proc. w 3Q 2010 r.!

Na świecie prawie połowę przychodów branży e-reklamowej generują różne produkty marketingowe dostępne w wyszukiwarkach (SEM). Czy potwierdzą się prognozy analityków przewidujące, że udział SEM w światowych wydatkach na reklamę już w 2012 r. przekroczy 50 proc.?

Jak dobrze łączyć SEM z marketingiem w social mediach? Jakie są najlepsze rynkowe narzędzia zwiększające konwersję? Jak wykorzystać działania SEO/PPC jako narzędzie wspierające proces zakupowy w e-commerce? Jak zaprojektować serwis pod wyszukiwarki? Oto niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji SEMstandard 2011, która odbędzie się w Warszawie w dniach 31 marca - 1 kwietnia.

Reklama

W bloku SEO/SEM anno domini 2011 prezentację otwierającą poprowadzi Gillian Muessig z SEOmoz, która przedstawi najważniejsze trendy w marketingu w 2011 roku. O tym jak technologia zmieniła rynek display z punktu widzenia klienta AdWords i wydawcy AdSense opowie Piotr Marzec z Google Polska. Tomasz Więckowski z Logicsearch przedstawi temat związany z ewolucją wyszukiwarek i zmianach na rynku SEO. Blok ten będzie podsumowywał najważniejsze trendy rynkowe, które czekają nas w bieżącym roku.

Kolejny blok - poświęcony reklamie kontekstowej rozpocznie prezentacja przedstawiająca perspektywy rozwoju systemów kontekstowych, którą przedstawi Łukasz Duda z Adkontekst. O strategiach remarketingowych oraz lepszym wykorzystaniu AdWords opowiedzą Robert Rydz-Mościcki z Performance Media oraz Patrycja Matul przybliżą uczestnikom skuteczne strategie wykorzystania AdWords oraz remarketingu.

O jednym z najdynamiczniej rozwijających się trendów czyli mobile search i jego wpływie na działania SEM opowie Dominik Wałęga z Next. Kolejna prezentacja w tym bloku tematycznym, którą poprowadzą Zbigniew Nowicki i Jacek Tkaczuk z Bluerank poświecona będzie prawdom i mitom związanym z mobile serach oraz praktycznym wskazówkom dla mobile SEO. Jak ważne w działaniach SEM są odpowiedni monitoring i dobre mierzenie efektywności działań czy ROI udowodnią w swoich Jarosław Mutwil z Ataxo oraz Michał Herok z SEOgroup.

Drugi dzień konferencji rozpoczniemy kolejnym ważnym zagadnieniem czyli synergią SEO/SEM/Social. Miłosz Woźniak z Cube Group zaprezentuje temat dotyczący social SEO, a Marcin Kordowski z K2Search doradzi jak projektować serwis przyjazny dla wyszukiwarek co w efekcie ma spowodować zwiększenie popularności witryny. Tomasz Piątkowski (Outrider) opowie o nowej klasyfikacji mediów w kontekście SEM oraz czym jest POE i w jaki sposób POE pomaga w zrozumieniu konsumentów poszukujących informacji.

Bardzo ciekawe zagadnienie - SUO czyli synergię światów SEO i Usability omówią Sławek Graczy oraz Krzysztof Piwowar z Adv.pl. Termin SUO po raz pierwszy został użyty w kontekście projektowania i optymalizacji serwisów zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników. W jaki sposób tworzyć treści przyjazne dla wyszukiwarek?- na przykładnie SEOfriend opowie o Artur Banach z NetSprint. Konferencję zwieńczy blok z case studies, w którym nasi eksperci pokażą przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii SEM/SEO.

Gościem specjalnym SEMstandard 2011, dzięki partnerowi konferencji firmie Bluerank, będzie Gillian Muessig, prezes i współzałożycielka SEOmoz.

Serdecznie zapraszamy!

Szczegółowy program konferencji dostępny jest TUTAJ

Zgłoszenia na SEMstandard 2011 można dokonać TUTAJ:

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: SEO | 2011 | najlepsze | ekspert | SEM | internet | najlepsi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »