Nastroje konsumenckie? Grudniowe

Ponury nastrój grudniowej pogody udzielił się konsumentom. Na koniec roku wskaźnik optymizmu mierzony przez IPSOS spadł o 0,18 proc.

Ponury nastrój grudniowej pogody udzielił się konsumentom. Na koniec roku wskaźnik optymizmu mierzony przez IPSOS spadł o 0,18 proc.

Względnie dobrze ocenialiśmy bieżącą sytuację i klimat gospodarczy. I w jednym i drugim przypadku IPSOS odnotował w grudniu ub.r. spadek rzędu 0,08 proc. Znacznie gorzej zapatrujemy się na przyszłość, o czym świadczy spadek wskaźnika oczekiwań - o 0,18 proc. O tyle samo zmniejszyła się skłonność do zakupów.

Dodajmy jednak, ze pomimo spadków Wskaźnik optymizmu Konsumentów od kilku miesięcy utrzymuje się na wysokim poziomie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ipsos | wskaźnik | nastroje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »