Nasz kraj w czołówce globalnych marek narodowych

Chociaż nasz kraj nie jest w G20, weszliśmy do czołowej dwudziestki globalnych marek narodowych - wynika z zestawienia "Top 100 marek narodowych" londyńskiej firmy doradczej Brand Finance, które zamieszcza "Puls Biznesu".

Chociaż nasz kraj nie jest w G20, weszliśmy do czołowej dwudziestki globalnych marek narodowych - wynika z zestawienia "Top 100 marek narodowych" londyńskiej firmy doradczej Brand Finance, które zamieszcza "Puls Biznesu".

Wg tego zestawienia najbardziej "markowymi" i najlepiej kojarzącymi się pod względem finansów, produkcji i turystyki narodami są Amerykanie, Chińczycy i Niemcy. Polska znalazła się na 20. miejscu, ale nasz kraj odnotował największy na świecie, bo 75 proc. wzrost wartości marki.

Analizowano kryteria ekonomiczne, demograficzne i polityczne. Polska marka narodowa w globalnym zestawieniu wypadła bardzo dobrze - została wyceniona na 472 mld dolarów amerykańskich (w ubiegłym roku 271 mld dolarów).

Pozwoliło nam to wyprzedzić w ciągu roku Austrię, Tajwan, Belgię i Arabię Saudyjską.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: marketing | Marek | Polska | kraje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »