Reklama

Nasze wstydliwe zakupy

86 proc. Polaków deklaruje, iż nie spędza wcale lub prawie wcale wolnego czasu w sklepach - wynika z najnowszego badania CBOS, a informuje o tym "Gazeta Wyborcza". Nie mniej w weekend centra handlowe pękają w szwach.

85 proc. Polaków przyznaje, że robi zakupy, najchętniej w supermarketach i hipermarketach.

Przy zakupach bierzemy pod uwagę przede wszystkim cenę (76 proc.) . Dla ponad połowy istotna jest jakość.

Znana marka jest ważna przede wszystkim dla młodych.

Większość badanych (89 proc.) uważa, że kupuje tylko rzeczy niezbędne i stara się być oszczędna. Co ósmemu zdarza się kupować spontanicznie.

Przez dwa lata spadła liczba Polaków robiących zakupy w niedzielę (z 71 proc. do 62).

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »