Nie daj się oskubać!

W całej Polsce ruszyła akcja "Nie daj się oskubać". Mowa o klientach oszukiwanych i naciąganych przez nieuczciwych sprzedawców. Zjawisko to szczególnie nasila się w grudniu - miesiącu przedświątecznych zakupów, kiedy nasza czujność jest mocno osłabiona.

W całej Polsce ruszyła akcja "Nie daj się oskubać". Mowa o klientach oszukiwanych i naciąganych przez nieuczciwych sprzedawców. Zjawisko to szczególnie nasila się w grudniu - miesiącu przedświątecznych zakupów, kiedy nasza czujność jest mocno osłabiona.

Z pewnością niejeden z was dał się skusić promocji. Kupił w pośpiechu rzecz, która potem okazała się wadliwa. Najczęściej takie "okazje" zdarzają się przy zakupie butów, sprzętu AGD czy RTV.

Ogólnopolska akcja ma nam uświadomić, że mamy prawo reklamować wadliwy towar, nawet jeśli w sklepie wisi tabliczka "reklamacji nie udziela się". Jeśli będziemy mieć problemy z reklamacją, warto o pomoc zwrócić się do rzecznika praw konsumenta - w kraju jest ich 346. Można ich znaleźć w urzędach miejskich lub starostwach powiatowych.

Reklama

Dodajmy, że - jak wynika z raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta - tylko w Warszawie w 2004 roku 70 proc. reklamacji zakończyło się pomyślnie dla konsumentów.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: deta | danie | Dana
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »