Nie płacz i nie płać

Odwiedziny internetowej strony brytyjskiego dziennika "The Times" od początku wprowadzenia strategii "płać za czytanie" zmniejszyły się o dwie trzecie.

Odpływ czytelników zaczął się już przed 2 lipca, gdy wprowadzono opłaty. Stało się to na etapie rejestracji użytkowników. Wydawcą dziennika News International jest słynny miliarder Rupert Murdoch.

Udział internetowego czytelnictwa "The Times" spadł w klasyfikacji brytyjskich gazet z 4,37 do 1,83 proc. Katastrofa, chociaż opłata jest promocyjna - 1 funt za dostęp 30-dniowy. "The Times" chce sobie zrekompensować utratę czytelników i wpływów z masowych reklam poprzez dwukrotne podniesienie cen na reklamy wewnątrz serwisów płatnych. Bilans jednak według analityków nie zamyka się. Poprzednia strona "The Times" (w niedzielę "Sunday Times") miała dziennie 1,2 mln unikatowych użytkowników. Teraz zdecydowanie mniej...

Reklama

Krzysztof Mrówka

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: times | płacz | The Times | zarobki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »