Niemiecki sklep odzieżowy debiutuje w Warszawie. Oferuje modę plus size

Niemiecka marka odzieżowa Ulla Popken otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. Placówka została otwarta w centrum handlowym Wola Park. Sieć znana jest z mody plus size głównie dla kobiet, ale w ofercie sklepu są dostępne również produkty dla mężczyzn. To kolejny sklep niemieckiej sieci w Polsce.

Ulla Popken, otwierając placówkę w Warszawie, dorobiła się czterech sklepów w Polsce. Niemiecka sieć odzieżowa poza Warszawą obecna jest także we Wrocławiu (CH Magnolia Park), w Gdańsku (Galeria Bałtycka) i Krakowie (Galeria Krakowska). 

Ulla Popken wchodzi do Warszawy. To pierwszy sklep niemieckiej sieci w tej części Polski

Niemiecka sieć Ulla Popken otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie 23 maja 2024 r. Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, to pierwszy salon sieci w tej części Polski. Butik z odzieżą został uruchomiony na pierwszym piętrze centrum handlowego Wola Park i ma 225 mkw. powierzchni. 

Reklama

Sieć Ulla Popken znana jest przede wszystkim z odzieży adresowanej do kobiet plus size, czyli od rozmiaru 42 wzwyż. W jej asortymencie klienci mogą znaleźć również akcesoria i dodatki - torebki, buty, biżuterię oraz apaszki czy szale. W sklepach coraz częściej można również znaleźć produkty adresowane do mężczyzn. 

Ulla Popken z nowym konceptem sklepów w Warszawie

Ulla Popken otwierając swój pierwszy sklep w Warszawie postawiła na zupełnie nowy koncept sprzedażowy. Ma on w sobie łączyć "funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą". 

W salonie dostępne są ubrania z kolekcji Selection z modą premium. Oprócz tego - jak podają "WH" - poprzez Studio Untold sieciówka sprzedaje produkty dla młodszych klientów. W ofercie znajduje się także moda casualowa, sportowa i biznesowa. 

Niemiecka sieć Ulla Popken stawia także na sprzedaż internetową. Do tego pozwala na odbiór zamówień z e-sklepu w stacjonarnych salonach (opcja click&ship).

Ulla Popken ma w sumie około 320 sklepów w ponad 30 państwach - głównie w Europie, ale również w Stanach Zjednoczonych. Początki firmy sięgają 1880 roku, kiedy założono zakład tekstylny. Obecnie Fashion Group zarządza sklepami pod takimi szyldami jak Laurason czy Happy Size. Łącznie zatrudnia około 2,3 tys. osób.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Warszawa | sklep odzieżowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »