Polska marka nie ma kompleksów. Rozpycha się w Wielkiej Brytanii

Odwiedzający Wielką Brytanię mogą zrobić zakupy w którymś z tamtejszych salonów Reserved. Spółka LPP, będąca właścicielem marki, otworzyła sklep polskiej firmy modowej w Westfield London - eleganckim centrum handlowym w Zachodnim Londynie. To już trzecia lokalizacja Reserved w stolicy Zjednoczonego Królestwa i piąta na Wyspach. Można oczekiwać kolejnych. W wydanym komunikacie LPP informuje, że zamierza umacniać obecność marki w najbardziej prestiżowych i popularnych punktach handlowych kraju.

Westfield London jest jednym z największych centrów handlowych nie tylko w stolicy Wielkiej Brytanii, ale też w Europie. Na klientów czeka tam ponad 350 sklepów i butików, a także ponad 100 restauracji i kawiarni. "Nawet najbardziej wybredni znajdą coś dla siebie" - zapewnia na stronie internetowej administracja centrum handlowego. 

Otwarty w piątek salon Reserved liczy blisko 1900 m2. Jego klienci mają do wyboru odzież damską, męską i dziecięcą. Prezentowane kolekcje mają być dopasowane do oczekiwań Brytyjczyków, a towary przywożone prosto z polskiego magazynu. Debiutowi w Westfield London towarzyszy promocja najnowszej oferty marki – "Welcome to the Club". – Najnowsza kolekcja Reserved to odpowiedź na mocno widoczny trend przenikania do mody inspiracji światem sportu, odwołujący się również do angielskiej, tradycyjnej elegancji – mówi Agata Sawicka, dyrektor komunikacji marki Reserved.

Reklama

Westfield London chwali Reserved

O otwarciu polskiego sklepu możemy przeczytać na stronie internetowej Westfield London (westfield.com). "Kolekcje największej polskiej marki modowej są interpretacją wiodących światowych trendów, tworzone z dbałością o dynamicznie rozwijające się potrzeby swoich klientów" - informuje londyńska galeria. Dodaje, że Reserved, jako lider w Europie Środkowo-Wschodniej, "pozostaje marką pierwszego wyboru dla osób poszukujących funkcjonalnych i modnych stylizacji, idealnych zarówno do casualowych kontekstów, jak i na specjalne okazje, które wymagają specjalnego traktowania".

Otwarciu sklepu towarzyszy kampania outdoorowa. Plakaty Reserved zawisły w środkach komunikacji miejskiej – autobusach i metrze. "Wybór tej lokalizacji na nowy salon Reserved w Wielkiej Brytanii nie był przypadkowy" - zapewnia w wydanym komunikacie LPP. – Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć kolejny już sklep, tym razem w tętniącym życiem Westfield London. To dla nas szczególny moment, nie tylko jeśli chodzi o budowanie świadomości marki wśród Brytyjczyków – podkreśla Corinne Facey, dyrektorka zarządzająca Reserved UK. 

5 sklepów w 7 lat

Pierwszy sklep Reserved został otwarty w Wielkiej Brytanii przed siedmioma laty, przy słynnej londyńskiej Oxford Street. Po nim otwarto dwa salony w innych lokalizacjach, aż wreszcie w marcu 2023 r. firma wróciła do Londynu. "Uruchomienie piątego już sklepu Reserved w Wielkiej Brytanii to potwierdzenie, że mimo wymagających warunków rynkowych mamy pomysł na dalszy rozwój silnej, globalnej marki modowej" - informuje wiceprezes zarządu LPP Przemysław Lutkiewicz.

To nie koniec planów Reserved związanych z Wielką Brytanią. Można spodziewać się inauguracji na Wyspach kolejnych salonów polskiej marki modowej. Dyrektorka zarządzająca Reserved UK Corinne Facey poinformowała, że LPP zamierza umacniać obecność marki w najbardziej prestiżowych i cieszących się popularnością punktach handlowych kraju.   

LPP S.A. to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży. Jest właścicielem pięciu marek modowych: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Ich oferta dostępna jest w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka LPP jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, wchodzi w skład prestiżowego indeksu WIG20.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: RESERVED | Londyn | centrum handlowe | sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »