Nowa funkcjonalność mSymfonii

Sage Symfonia rozpoczyna sprzedaż nowej wersji oprogramowania mSymfonia w wersji 2.10. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju produktu, a także na podstawie sugestii zgłoszonych przez partnerów i klientów, producent poszerzył funkcjonalność tego rozwiązania. mSymfonia, opracowana z myślą o przedstawicielach regionalnych i handlowcach, została rozbudowana m.in. o moduł 'Mobilny Manager' - aplikację zarządczą umożliwiającą dostęp do raportów całej firmy dotyczących sprzedaży, zamówień i zestawień notatek z wizyt.

Sage Symfonia rozpoczyna sprzedaż nowej wersji oprogramowania mSymfonia w wersji 2.10. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju produktu, a także na podstawie sugestii zgłoszonych przez partnerów i klientów, producent poszerzył funkcjonalność tego rozwiązania. mSymfonia, opracowana z myślą o przedstawicielach regionalnych i handlowcach, została rozbudowana m.in. o moduł 'Mobilny Manager' - aplikację zarządczą umożliwiającą dostęp do raportów całej firmy dotyczących sprzedaży, zamówień i zestawień notatek z wizyt.

Sage Symfonia rozpoczyna sprzedaż nowej wersji oprogramowania mSymfonia w wersji 2.10. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju produktu, a także na podstawie sugestii zgłoszonych przez partnerów i klientów, producent poszerzył funkcjonalność tego rozwiązania. mSymfonia, opracowana z myślą o przedstawicielach regionalnych i handlowcach, została rozbudowana m.in. o moduł 'Mobilny Manager' - aplikację zarządczą umożliwiającą dostęp do raportów całej firmy dotyczących sprzedaży, zamówień i zestawień notatek z wizyt.

Reklama



Nowością mSymfonii 2.10 jest zastosowanie komunikatora, który pozwala na wysyłanie wiadomości do pojedynczych pracowników lub do grup pracowników mobilnych, a także przekazywanie notatek do użytkowników z dowolnego komputera w lokalnej sieci firmowej.



'Od tej chwili będzie można poinformować pracownika w terenie np. o przeniesieniu spotkania z klientem, lub nowej promocji. mSymfonia została wzbogacona o możliwość naliczania rabatów domyślnych dla poszczególnych klientów. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik mSymfonii w trakcie zamówienia będzie widział sugerowane przez system ceny dla danego kontrahenta, po uwzględnieniu rabatu indywidualnego zaimportowanego z programu Symfonia Handel premium' - mówi Marcin Żelazny z Sage Symfonia.



Dodatkowo, aplikacja pozwala przedstawicielowi na drukowanie potwierdzenia zamówienia bezpośrednio z komputera kieszonkowego - również z wykorzystaniem przenośnych drukarek. Nowy mechanizm synchronizacji danych pomiędzy komputerem kieszonkowym a bazą danych w centrali, pozwala na bieżąco śledzić przebieg procesu oraz rodzaj wysyłanych danych. Optymalizacja procesu synchronizacji pozwala na znaczne ograniczenie przesyłanych ilości danych, czyli optymalizację ich transmisji.



'Wyszukiwanie towarów w nowej wersji mSymfonii ułatwią dodatkowe filtry, które mogą być utworzone przez użytkownika w programie Handel. Funkcjonalność ta pozwoli na podzielenie towarów wg zdefiniowanego przez użytkownika kryterium np. 'nowości', 'promocje', a kontrahentów wg kategorii lub segmentu. Ułatwi to znacznie wyszukiwanie towarów i kontrahentów oraz poruszanie się po dużej bazie danych. Dodatkową korzyścią nowej wersji jest przyspieszenie pracy programu i możliwość obsługi większej liczby danych, z zachowaniem intuicyjnej obsługi ergonomicznego interfejsu użytkownika' - mówi Marcin Żelazny z Sage Symfonia.



http://www.symfonia.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »