Nowa odsłona kampanii rebrandingowej Plusa, Polsatu i Polsat Box

Rozpoczął się kolejny etap kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus. Tym razem każda z kluczowych marek - Plus, Polsat i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) - promowana jest w oddzielnym spocie prezentującym to, co dla danej marki jest najbardziej charakterystyczne. Wspólnym motywem kampanii jest nowe hasło przewodnie: "Ty rządzisz". Wszystkie trzy marki łączy wspólny przekaz "Wybierz swoje wszystko" oraz zharmonizowana identyfikacja wizualna.

Po pierwszej w historii wspólnej kampanii kluczowych marek Grupy Polsat Plus nadszedł czas na kolejny etap procesu rebrandingu. W trzech spotach przygotowanych oddzielnie dla każdej z wiodących marek Grupy, czyli Plusa, Polsatu i Polsat Box, prezentowane są ich wyróżniki. Wszystkie spoty łączy jeden przekaz - wolność i swoboda wyboru tego, czego każdy klient i widz chce - zgodnie ze wspólnym hasłem "Ty rządzisz".

Reklama

W spocie Plusa wiodącym motywem jest to, że łączy ludzi - dzięki najlepszemu, najszybszemu i największemu zasięgowo internetowi 5G oraz bogatej ofercie smartfonów.
W nowym spocie Polsat Box skupiono się na bogatym wyborze wszelkiego rodzaju treści oraz sposobie dostępu do nich.

Z kolei w spocie Polsatu kluczowe są emocje i rozrywka oraz oferta wielu kanałów, z których każdy członek rodziny może wybrać coś dla siebie.
Dla wszystkich trzech marek stworzony został nowy wspólny przekaz "Wybierz swoje wszystko" oraz ujednolicono język wizualny. Pozwala to na łatwiejszą identyfikację i zrozumienie, że Plus, Polsat i Polsat Box należą do jednej Grupy Polsat Plus.

W nowych filmach pojawiają się gwiazdy charakterystyczne dla każdej z marek. W spocie Plusa występuje jego nowy ambasador - Wojciech Mecwaldowski. W filmie Polsatu pojawia się cała plejada gwiazd znanych z jego anten: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Dorota Gawryluk, Izabela Janachowska, Maciej Dowbor, Bogusław Wołoszański, Bartłomiej Kasprzykowski oraz Jerzy Mielewski. Natomiast w reklamie Polsat Box jest to znany z wcześniejszych kampanii Cyfrowego Polsatu Jacek Braciak.

Wspólnym mianownikiem wszystkich trzech spotów jest przekaz, że tym kto rządzi, jest każdy klient - mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, widz telewizyjny, fan filmów i seriali czy kibic sportu. Bliskość marek podkreśla również unowocześniona i zharmonizowana identyfikacja wizualna. Wszystkie filmy mają również jedną ścieżkę dźwiękową - "You Can’t Hurry Love" Phila Collinsa.




INTERIA.PL/Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »