Nowe rozwiązanie TOPCALL wspomaga przetwarzanie zamówień w SAP

Firma TOPCALL wprowadza nowe rozwiązanie dla firm - FaxConnect for Orders. Rozwiązanie to pozwala przedsiębiorstwom zautomatyzować przyjmowanie i przetwarzanie zamówień przychodzących za pośrednictwem faksu i zintegrować je z wykorzystywanymi w firmie aplikacjami oferowanymi przez SAP.

Firma TOPCALL wprowadza nowe rozwiązanie dla firm - FaxConnect for Orders. Rozwiązanie to pozwala przedsiębiorstwom zautomatyzować przyjmowanie i przetwarzanie zamówień przychodzących za pośrednictwem faksu i zintegrować je z wykorzystywanymi w firmie aplikacjami oferowanymi przez SAP.

Firma TOPCALL wprowadza nowe rozwiązanie dla firm - FaxConnect for Orders. Rozwiązanie to pozwala przedsiębiorstwom zautomatyzować przyjmowanie i przetwarzanie zamówień przychodzących za pośrednictwem faksu i zintegrować je z wykorzystywanymi w firmie aplikacjami oferowanymi przez SAP.



FaxConnect for Orders adresowany jest do szerokiego grona przedsiębiorstw obsługiwanych przez SAP, które poszukują metody usprawnienia stosowanego przez nie ręcznego procesu wprowadzania zamówień. Według danych Grupy Gartner, w 2004 r. udział SAP w europejskim rynku aplikacji planowania zasobów przedsiębiorstw wyniósł 37,3%. Sprawozdania analityków rynku wykazują również, że w 2004 r. branża faksów odnotowała 9,8% wzrostu, przy czym wzrost w przypadku faksów w produkcji wyniósł aż 14,2%. Dane te wskazują, że faksy nadal odgrywają zasadniczą rolę w dziedzinie komunikacji między klientami a dostawcami, włącznie z przetwarzaniem między innymi zamówień lub faktur.

Reklama



W przypadku zastosowania FaxConnect for Orders, informacje pochodzące z zamówień lub faktur zostają automatycznie odczytane i przekazane bezpośrednio do odpowiednich aplikacji SAP, dzięki czemu dane te są natychmiast dostępne dla wielu użytkowników. Zwiększa to wydajność w zakresie ich przetwarzania i tym samym przyczynia się do wzrostu zadowolenia klientów. Technologia przejmowania danych pomaga w zautomatyzowaniu procesów biznesowych, zmniejsza koszty operacyjne, skraca czas przetwarzania i obsługi zamówień oraz faktur, zmniejsza czynnik błędu ludzkiego i w znacznym stopniu poprawia jakość odczytanych danych.



'Rozwiązanie FaxConnect for Orders jest zbudowane na naszej platformie Unified Communications, która obejmuje oprogramowanie do odczytu i weryfikacji danych oraz oferuje opcję Księgi Wprowadzanych Zamówień (Order Entry Book), którą TOPCALL opracował specjalnie dla SAP. Nasze rozwiązanie eliminuje czasochłonne ręczne wprowadzanie zamówień odbieranych za pośrednictwem faksu oraz w płynny sposób integruje się z SAP, jednym z najpowszechniej stosowanych na rynku dużych firm rozwiązań w zakresie oprogramowania dla przedsiębiorstw' - powiedziała Małgorzata Kniaź, Dyrektor Zarządzający TOPCALL Polska Sp. z o.o.



Dzięki procesowi rozpoznawania wzorca i kryteriów klasyfikacji opartych na treści, FaxConnect for Orders klasyfikuje i wyodrębnia odpowiednie dane (np. numer klienta, nazwę klienta, numer zlecenia, itp.). Za pośrednictwem zdefiniowanych interfejsów przetwarzania w SAP dane te wraz z obrazami dokumentów źródłowych są przekazywane bezpośrednio do Księgi Wprowadzanych Zamówień, gdzie przechodzą formalne procedury akceptacji i rejestracji. Konsultanci SAP mają możliwość dostosowania tych procedur do specyficznych potrzeb danej firmy.



Użytkownicy mogą w dowolnym czasie przeglądać, monitorować i edytować zamówienia klienta przy jednoczesnym wykorzystywaniu kilku okien - upraszcza to obsługę zapytań klientów oraz eliminuje ryzyko utraty danych. Dodatkowo oprogramowanie gwarantuje bezbłędną dystrybucję i przetwarzanie dokumentów, nawet tych o znacznej objętości. Rozwiązanie FaxConnect for Orders oferuje także automatyczne wysyłanie potwierdzeń odbioru oraz wewnętrznego powiadomienia o odbiorze zamówienia od klienta (np. do kierowników sprzedaży).



Najważniejsze zalety Fax Connect for Orders:


and#8226; Skrócenie czasu przetwarzania zamówień;


and#8226; Monitorowanie oraz stała kontrola podczas wszystkich etapów przetwarzania;


and#8226; Zmniejszenie liczby błędów przy wprowadzaniu danych przez pracowników;


and#8226; Zwiększona wydajność dzięki zautomatyzowanej obsłudze;


and#8226; Bieżąca dostępność w systemie SAP danych pobranych z zamówień;


and#8226; Bieżąca archiwizacja.



http://www.sap.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: zamówienia | przetwarzanie | przyjmowanie | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »